csütörtök, május 29, 2008

főzés elmaradt

lett belőle Teszkózás. meg ilyesmi.
munka után odamentem 76-os munkahelyéhez. a Dunaparton ácsorogva vártam rá fél órát. sütköztem a napon egy kicsit. aztán a dugóban ültünk egy csomót. közben leápolta Béta lelkét, aki megint sírva hívott fel. (Tomi tegnap végleg szakított vele) már megőrülök megint ettől a lánytól. szép dolog a barátság, de nekem megint azért milliós a telefonszámlám, mert én hívogatom vissza, órákat beszélünk a semmiről. tegnap is hívott sírva, hallgattam, hogy zokog és ennyi. az óra meg ketyegett. ma is hívott, vissza kellett hívnom a munkahelyemről, addig persze nem tudtam semmit dolgozni... áhhhh... kivagyok.
na, szóval eljutottunk a Teszkóba, bevásároltam (csomó felesleges dolgot megint, röpke 10 rugóért...), hülyültünk, beszélgettünk.
meséltem neki, hogy ősszel plasztikai sebészhez megyek, hogy rendbetegyen rajtam pár dolgot. elsősorban a melleimet, meg a hasamat. erre 76-os a vállamra teszi a kezét, rámnéz és azt mondja: "szerencsés fickó..." ezzel Repülősre célzott. hát ez azért nem semmi... :) klassz, hogy ezt mondta. kértem, hogy alkalmasint majd Repülősnek  is súgja meg ugyanezt. :D
aztán hazajöttünk, felcipeltük a cuccot. ettünk. aztán most elment, mert a bnője elé megy Kelenföldre. varázslat.
nagyon sajnálta, hogy nem töltheti velem az estét. de talán hétfőn vagy kedden bepótoljuk. remélem. :)
nem történt semmi extra. megölelgettük, megpuszilgattuk egymást. a számra is adott. igen. de nem volt benne semmi erotika. najó. egy pici. de egy pici ciccergés azért kell. :) hogy valami kis szikra legyen köztünk.
megmutattam neki Repülőst. azt mondja, tiszta hülye vagyok. ez a srác pont olyan, mint ő. mármint külsőre. mármint a feje. háááát... semmi sem véletlen... :D
Repülős kibaszottul hiányzik. már most nagyon szenvedek... mi lesz velem 2 hétig???? bele fogok pusztulni... minden estére program kell, hogy ne őrüljek meg a várakozásban. el kell terelni a figyelmem, különben megkattanok... jaaaaaaj... nyüsz-nyüsz... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése