csütörtök, május 22, 2008

biztos, hogy a

PMS miatt vagyok ilyen instabil, meg labilis, meg változékony kedélyállapotú.
délben még olvadozva meséltem Repülősről a Tesómnak, most meg kb. a halál faszába kívánom az egészet. sőt, már hívtam 76-ost, bár még nem tudtam beszélni vele, meg akarom kérdezni, nem futunk-e össze holnap.
nem. nem azért, hogy dugjak vele. csak hiányzik. túl sokat voltam Repülőssel. túl sokat voltunk együtt. ez a 2 hét Kanada jót fog tenni, szerintem. mindkettőnknek. vagy rosszat. vagy semmit. ki tudja.
faszért születtem nőnek. kicsit utálom magam ilyenkor. mikor ilyen hulladék módon viselkedem.
no, az is igaz, hogy olyan kibaszott álmos vagyok, hogy a szememen nem látok ki. az esti bulit is a hátam közepére kívánom. az utolsó 9-essel hazamegyek, az tuti. elég lesz ennyi bőven belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése