kedd, március 31, 2009

sosem tervezem úgy

hogy én majd most jól berúgok. aztán valahogy mégis így alakul... :) (najó, vannak tervezős napok is... ne csúsztassak már ekkorákat...)
este 9 helyett már 7-kor tudtam találkozni Bertával. beültünk a Stexbe, kajáltunk, pedig nem is voltam éhes, úgyhogy egy részét becsomagoltattam és hazavittem. beszélgetés közben, este 11-ig lecsúszott 3-szor 3 dl rosé. puff neki. több, mint egy üvegnyi. be is álltam rendesen.
Berta még nem is látott részegnek szerintem. :)
jól lecseszett, persze jogosan, hogy mi a szart alázom magam a Bőgős miatt, hogy egyik ember se érdemli meg, hogy rosszul érezzem magam, meg mittomén... kaptam a pofámra. amit persze már én is tudtam, de azért nem baj az, ha többször elismétli valaki. hátha hat végre. vagy hét. :)
hazabotorkáltam, meg persze üvöltve énekeltem Esperanzát az utcán. dafke. nem azért, hogy mardossam magam, egyszerűen imádom a zenéjét. ma reggel is őt hallgattam. mert jó hallgatni. és egyre kevésbé facsarodik el a szivem, ha hallgatom, és egyre kevésbé jut eszembe a Bőgős róla.

ja, hát a legjobbat meg sem írtam. tegnap reggel megint elkapott a bakter a piros 7-esen. annyira tudtam, mikor megláttam a nőt, hogy ellenőr. kotorásztam a táskámban, majd beközöltem, hogy minden iratom a másikban maradt, majd bemutatom a bérletet. a személyim sincs nálam, mert minden egy másik táskában van.
erre, gondolta befenyít és megijeszt, elkezdi mondani, hogy "jó, akkor a RENDŐRSÉGI ADATLEKÉRÉSHEZ kérem írja le ide az adatait!!!" na, hát mondom, nekem aztán lekérhetitek. meg rendőrség. menj már a francba. leszarom az egész békávét magasról.
úgyhogy elkezdtem írni...
név: Szalay Éva (kedvenc Kaukázus számom, mindig is szerettem volna Szalay Éva lenni, de hát... na, mindegy. a lényeg, hogy a Bőgősnek is ugyanez a vezetékneve, szóval akár lehettem is volna Szalay Éva, de ezt már buktam.)
cím: a Bőgős lakcíme. :) (ha már Szalay-Szalay... szopódjon csak)
születési idő: 1978. 10. 02. (többet nem mertem csalni, bár két, aranyos copflit kötöttem reggel, viszont az arcom meglehetősen gyűrött volt az esti szétcsapásnak köszönhetően. a hónap, nap meg a Bőgőssel való megismerkedésünk dátuma)
anyja neve: Kiss Vilma (a Bőgős anyját Vilmának hívják)...
na, hát így faszán kitöltöttem a papírt. aztán jött az orbáncos bukta... alá kellett írni. erre elkezdtem a saját nevem, de az ugye "K"-val kezdődik... (a nagy K-nál!! muhaha) aztán gyorsan átírtam "S"-re... és odavakartam, hogy Szalay Éva...
megnézi az ellenőr, azt mondja: "látom, hogy más betűvel kezdte aláírni, biztos, hogy így hívják??"
mondom: "persze, csak annyira rázott a busz, össze-vissza írtam..."
erre ő: "najó, majd a RENDŐRSÉGI ADATLEKÉRÉSNÉL úgyis kiderül, hogy helyesek-e az adatok!!"
mondom: "úgy hívnak. jaj. haladjunk már. a csekket megkapom? azzal ma ingyen utazok a felszínen..." (vérgeci vagyok nah)
erre odadta, én meg leszálltam, mert megérkeztem. :) ha a Bőgős megkapja a büntetést postán, biztos fog pislogni... :) ezek után mindig Szalay Évának adom ki magam, és mindig az ő címére küldetem a büntit. velem nem jó rosszban lenni... majd megtanulja... ;) (kicsinyes bosszú??? nem érdekel) csak még az aláírást kell begyakorolni, hogy ne csesszem el. :)

vissza a jelenhez... nos, picsarészegen aludtam el este 2 másodperc alatt, de 4-kor felébredtem, aztán már a macska nem hagyott aludni (megint ivarzik), 6-kor meg keltem, mert hajat kellett mosnom, meg kitalálni, mit vegyek fel. este ugyanis színházba megyek a Kossal. mivel hóvégi zárás van, már úgy jöttem, hogy haza se megyek előtte, mert tuti nem lesz rá időm, örülök, ha 7-re be tudok esni az Örkénybe. :S
olyan fáradt vagyok, mint a dög...
holnap elvileg 5-kor randi a Dobossal. elvileg az Örsön... háttt... kíváncsi leszek. több dolog is már basz vele kapcsolatban...
egyrészt kibaszott elfoglalt... heti két este próbál a zenekarával, vannak fellépéseik is, készül az ügyvédi szakvizsgájára, tehát rengeteget tanul, meg ugyebár dolgozik is... szóval nem tudom, mikor lenne rám ideje. másrészt meg (bár a death metal zenekarban dobolás, meg a zene imádata nem feltétlenül erre következtetne) szerintem túl unalmas fickó hozzám. túlságosan kispolgár... sótlan, savanyú. intelligens, meg viszonylag széleslátókörű, de ha nem tud megnevettetni, akkor... áhhh... najó, pár hónapja halt meg az édesapja... nyilván attól sem túl felszabadult, de... áhhh... nem tudom. a holnapi találkozó majd eldönti a dolgot.
még nem tudom, hogy rockerribancnak öltözzek, vagy valami decens úrinőnek... (púzmányos, fasori gimnáziumos, katolikus, jobboldali... azért cölibátust csak nem fogadott...)... valakinek van ötlete??? :)
mindenesetre az esti Gödör bulin ott akarok lenni. bár egy ezres a beugró, Veró miatt (meg Nyúl és Csírabá' miatt) hajlandó vagyok kipengetni. így viszont nem áll fenn a veszély, hogy a Bőgős megjelenik, ő ugyanis csak ingyenes rendezvényekre jár. legalább is 90%-ban. :)

faszomat beleverem, hogy itt minden a Bőgősről szól. meg az egész életem még mindig... áhhh... sose lesz ennek vége... soha... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése