hétfő, március 09, 2009

egy hős vagyok

mert bementem a boltba és megálltam,hogy ne vegyek cigit. egyelőre
valahogy tényleg nem kívánom.
ettem 1 tányér levest és már televagyok. szupi! :-) új test,új élet,új
Marion? :-)
Névtelen: engem jó ideje más se tudott kielégíteni, nemcsak a Bőgős.
de ő nem is nagyon törte magát. másrészt én is hibás vagyok a rusnya
testem okozta gátlások miatt. tény,fontos a szex, ebből nem is
engedek. ámbátor nem lenne rossz,ha már csak ez az 1 probléma lenne.

--
Sent from Gmail for mobile | mobile.google.com

2 megjegyzés:

  1. FASZT VAGY RUSNYA BZM!!

    nehogymá ezt is magadra vedd, basszus, elképesztő vagy.
    5 hónap alatt aki egyetlen orgazmust se tud okozni (tejóég, már feltéptem volna az ereimet a manikűrollómmal), azzal tényleg nem passzoltok. és ez nem fog változni. tapasztalatból mondom.
    becsövezve mászkálsz? :-O

    VálaszTörlés
  2. majd fogsz látni a plasztikás blogon képeket a hasamról... hát... nekem is gyomor kellett hozzá, hogy a tükörbe nézzek, hát még egy egészséges férfinak. és ha valaki nem úgy viszonyult hozzám, hogy teljességgel elfogadott így, hogy tetszettem neki, akkor az istennek se voltam képes felengedni, eljutni a csúcsig az ágyban. szóval voltak gátlásaim. most már csak a melleim miatt vannak, de nemsokára azok is tökéletesek lesznek. :)
    jaja, becsövezve mászkáltam, vicces volt. :)

    VálaszTörlés