kedd, március 24, 2009

most mi van???

kiírtam magamból a gondolataim, elküldtem neki, ennyi. mi a faszt kell ebből ekkora ügyet csinálni?
szerintem jól tettem. szerintem jót írtam. csak azt várom tőle, hogy gondolkodjon. hátha a következő "kapcsolatát" majd nem cseszi el.
tisztában vagyok vele, hogy nem akar engem többet, hogy miért, az már nem is érdekel. már azt se hinném el, amit kérdez.én nem válaszokat akartam tőle, én nem indokot, csak kiírni magamból amit gondolok.
az se érdekel, hogy válaszol-e rá. az se érdekel, hogy ezek után mit gondol rólam. semmi nem érdekel vele kapcsolatban. leírtam, elküldtem, elolvasta (legalább is megnyitotta) és ennyi. részemről befejezve.
egy percig se gondoltam, hogy ettől majd térdencsúszva fog hozzám jönni és bocsánatot kérni. és nem is ez volt a cél.
egyszerűen leírtam, ami a bögyömben volt. ami a lelkemet nyomta. ami már nagyon érett, hogy meg legyen írva.

ma este varratszedés. majd utána a Tubással találkozó. már most tudom, hogy nem fog kelleni nekem a srác, de mindegy. 30 percet szánok rá. maximum.

2 megjegyzés:

  1. micsoda egy pukkancs vagy!
    csinálsz egy totál gázos dolgot (mert szerintem volt pasiknak magyarázkodó, számonkérő levelet írni nagyon gáz) aztán nem hogy belátnád, hogy ez mennyire nőietlen és gyerekes, ugyan olyan gyerekesen reagálsz ha valaki felhívja rá a figyelmet. Legyen már benned méltóság!

    VálaszTörlés
  2. szerintem sokkal jobb, hogy ezt írtam, mintha a "lécci-lécci kezdjük újra" c. dolgot toltam volna.
    amúgy meg továbbra is leszarom, hogy ő mit gondol, meg más mit gondol, pl. te. egyáltalán nem érdekel.
    én így láttam helyesnek, én ettől boldog vagyok és kész.
    nekem jót tett. ennyi.

    VálaszTörlés