hétfő, március 09, 2009

most aztán vagy

kurvára megkavartam a szart és felégettem magam mögött minden hidat (na, nem mintha lett volna híd, max. egy láthatatlan ösvényecske), vagy jót tettem és tudok a lelkére hatni, vagy mit tudom én...
nem tudom.
mindenesetre elküldtem a Bőgősnek az "el nem küldött levelet", meg b kommentjét is.
vagy kezd vele valamit, vagy nem. vagy elolvassa addig, míg találkozunk, vagy nem. nem tudom.
óbazeg, mindjárt dél és még mindig itt baszom a rezet a Tesómnál. kéne menni haza enni, meg dögölni. fáradt vagyok.
viszek haza egy valag könyvet, mert most kibaszottul ráérek és falok minden betűt. (még jó, hogy nincs otthon net, a filmjeimet és az HBO-t már unom, meccs meg csak szerda este és szombat délután lesz)
hogy miket viszek? érdekes a lista:
- Freud: Álomfejtés (tudom, nehéz olvasmány, kíváncsi leszek, meddig jutok el benne, de érdekel)
- Osho: Intimitás (önsegítő könyveknek tartom ezeket, szóval kunc-kunc, de az nevet, aki utoljára...)
- Márai: Egy polgár vallomásai (asszem éppen ideje Márait olvasnom)
- Marian Keyes: Görögdinnye (szerintem ezzel kezdek, a felfokozott idegállapotomnak jót tesz valami könnyed olvasmány)
- Audrey Niffenegger: Az időutazó felesége (nem tudom mi ez, de állítólag jó, meg filmet is csináltak belőle)
na, hát hajrá. :)

2 megjegyzés:

  1. az időutazó felesége az szépséges, én nagyon szeretem, válságos lelkiállapotokra meg különösen. remélem fog tetszeni.

    VálaszTörlés
  2. Én azt mondtam szard le amit írtam Te!!! Na nem mintha nem tartanám minden szavát, de nem terveztem ennyire "szerepelni" a storyban. Úristen, most izgulhatok :-)

    Az álmoskönyvben nézd már meg mit jelent. Egy disznótestű nő, vagy nőfejű disznó, aki kizsigerelve fekszik és folyamatosan pofázik miközben szép sorban emelgetik le róla a bőr-hús darabokat. Sehol semmi vér, csak mint egy összerakós valami, szétszedés közben. "Felkockázva" mint a hentesboltokban a testrészmagyarázó képeken az állatok.
    Ilyet birtam álmodni pár napja.:-) Közvetlenül elötte meg Hannibal Lechter akart kinyírni. "Van összefüggés"? :-P

    VálaszTörlés