csütörtök, március 26, 2009

lehet elaludni az

állkapcsát az embernek? mert akkor velem az történt... :)
vagy valami irtózatos vastag faszt szoptam álmomban és azt érzem még mindig. :)
amúgy azt álmodtam, hogy szegény Ocskay Gábor, úgymond "feltámadt". az volt, hogy kezdték volna boncolni, de a boncmester, dühében, hogy meghalt ez a csoda ember, rávágott a mellkasára. erre beindult a szíve. felült a boncasztalon és pislogott, hogy mifasz.
aztán meg baromi nagy örömujjongás lett belőle, hogy él.
na, hát ilyet álmodok. jó, mi???
este fél8-kor már lefeküdtem, szinte végig is aludtam az egész éjszakát, mégis fáradtnak érzem magam. vagy túl sokat aludtam, vagy túl keveset még mindig.
nem mentem este sehová, a lakás is romokban, továbbra is. szóval semmi nem változott nálam. :)
szénné melóztam ma magam, de legalább nincs időm agyalni. najó, nem annyit.
kéne már egy oltári nagy bebaszás, beszívás. de se fű, se partner... na, majd TG-t elkapom végre. :)

1 megjegyzés: