csütörtök, december 04, 2008

zabálok

egész nap... bazzz... csináltam magamnak 3 istenifini szendót reggel, mind a hármat megettem mostanra. éppen a desszertnél járok, ami a szokásos napi adag Wafelini chokomax. nyammmm... bélelem magam az estére. :)
ha egyedül kell meginnom az üveg bort, akkor szükségem lesz a bélelésre. :)
közben Jazzbőgőssel visszazökkentünk a régi kerékvágásba. ma már becézett is: "Te vén geci" mire én visszakedveskedtem: "Kuss! Te köcsög..."
na, hát így élünk. :) öröm, bódottá'... :)
azért ha legközelebb találkozunk, nem feljtem elmondani neki, mennyire szarul esett a keddi húzása. csak hogy tudjon róla. nehogy azt higgye már, hogy velem mindent meg lehet csinálni.
kb. eddig tartott a "hiszti". a részemről. vele kapcsolatban. bírom a mocskos pofáját, de visszaveszek az arcomból. nem keresgetem és nem nyafizok. aztán majd lesz valami. hiányzik a csókja... :S

update: ja, és lecseréltem a sablont. untam már a pinket. jót tesz néha a változás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése