kedd, december 02, 2008

najó

most irtottam ki magamból minden kedvességet, szeretetet, ragaszkodást, törődést, szentimentalizmust, romantikát.
az előbb Jazzbőgős benyögte iwiwen, hogy bocs, ma A38-ra megy koncertre, úgyhogy a közös programunk ugrott. ennyit bírt hozzátenni: "sajna". se puszi, se pá, se anyámpicsája, se semmi. se meg nem kérdezte, hogy esetleg én akarok-e menni... áhhh...
én meg visszaírtam: "remek". ezt mindet. már el is olvasta. remélem érzékeli amit odagondoltam.
őszintén??? egy porcikám se kívánta a ma estét, mert kurvaszarul vagyok reggel óta. de miatta összekapartam volna magam. így legalább nem kell. remélem, az A38 után nem akar feljönni. mert én nem akarom.
és ennyit a 2 hónapos "ünneplésről" is. már el is felejtettem. már el is múlt. még aszpirint se kellett rá szednem.
itt fejeztem be az összes nyáladzást. meg a keresgetését. meg az édibédiséget.
ezen a téren nagyon nem pendülünk egy húron. és nem is tudom, hogy leszünk-e úgy valaha. tőle teljesen távol állnak ezek a dolgok. és ez engem a kezdetek óta zavar tulajdonképpen.
na, hát Repülőssel is a 2. hófordulón lett vége, lehet, hogy Jazzbőgőssel is. tudom, tegnap még egészen mást írtam. most meg ezt. holnap meg megint mást. nem érdekel. ilyen vagyok.
szarul vagyok, szar a kedvem, az egyik operátorom a halál faszába idegesít napok óta. tököm televan tulajdonképpen.
no, sebaj. akkor legalább ma este:
- egyrészt nézhetem a Hal a tortánt, amiben Feró elküld mindenkit a gecibe,
- másrészt csinálhatok egy kibaszott nagy trombitát, mert attól nem fáj semmi
- harmadszor pedig nem kell takkerkodnom, készülődnöm, hanem ledöglök a faszba és kész.
alapvetően jól alakul az este, csak ne ilyen körülmények között alakult volna így.
mindegy. mi a faszt nyavalygok??? kedvemre való minden. és talán megtanulom végre egy életre (MUHAHA), hogy ne adjam ki magam egy faszkalapnak se, és legyek keményebb és ellenállóbb, és ne függjek érzelmileg senkitől SOHA!!!! mert akkor ez van. hogy belezúgok, ő meg szarik a fejemre, vagy csak egyszer nem úgy nyomja, ahogy én elképzeltem, vagy én szeretném, és akkor meg összeomlok.
szóval NO ÉRZELMI FÜGGÉS!!!!! és így aztán minden rendben.
picsába. hogy nekem pont most kell Hajdúszoboszlóra mennem. pedig a Kossal berúghatnánk megint a Sandokanban. ja, tudtátok, hogy az a Michelle Wild kocsmája??? eddig is csipáztam a csajt, de most már maxirespect!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése