szombat, december 20, 2008

a szőnyeg alatt

jött tegnap este Bőgős. merthogy előkerült. fél 10 után hívott:
"B: Szia! (soha nem köszön így, csak haveri "Szevasz"-ra telt mindig, most viszont belecsilingelt a hangja a telefonba)
Én: Szia.
B: Merre vagy?
Én: Itthon.
B: Nem iszunk meg valahol valamit?
Én: Ahhoz már fáradt vagyok és South Parkot nézek.
B: De jó neked. Akkor esetleg átmehetek??
(félve kérdezte)
Én: Ha akarsz...
B: Igen.
Én: Mikor érsz ide?
B: Hát most nem úgy, mint szerdán... Elszívok még egy cigit, megiszok egy sört, felszállok a villamosra, kb. fél óra.
Én: Rendben. Szia.
B: Csók.
"
fél órán belül tényleg meg is érkezett. semmi nyakába ugrás az ajtóban. a kanapén ülve vártam. puszit se kapott, pedig jött oda, de nem. leült mellém, elkezdtük nézni a Fűrész 3-at (az egy mekkora fostenger... pfff...). látta rajtam, hogy duzzogok. hozzá sem értem, nem bújtam oda, leginkább rá sem néztem, de a szemem sarkából láttam, hogy ő vizslat. elmondta, hogy mi volt vele szerda éjjel. hogy nagyon belehúzott az ivásba, és egyszerűen nem tudta abbahagyni. elszaladt vele a ló. aztán mikor már kicsit közelebb bújtam hozzá és a fejét simogattam, megmondtam neki, hogy utoljára csinált velem ilyet. hogy soha többé meg ne próbálja, mert egy hajszál választott el attól (meg az intelligenciám), hogy kibasszam a zongoráját a gecibe. meg őt is persze. bocsánatot kért. láttam, hogy őszintén bántja a dolog. ezután tévézés, majd lightos szex következett. persze alig aludtam.
reggel bejöttem dolgozni, ő meg otthon maradt, aludt tovább. napközben gyakorol, majd este próbál, aztán meg találkozunk. mondtam neki, hogy be kéne már rúgnom, mert a héten még nem sikerült, és ez nem állapot. :)
a melómban ma unatkozás ezerrel, majd karácsonyozás a Trófeában, majd még MüPa, a jegyek miatt. aztán haza. bevásárolok egy csomó bort, szerintem nem lesz nekem kedvem menni este sehova, inkább otthon csapnék a lovak közé. :)
ja, ma reggel elkapott a Bakter a piros 7-esen. szerencsém volt. mikor iratot kért, majdnem elővettem a cuccaim, de aztán benyögtem, hogy nincs nálam semmi. majd bediktáltam Kovács Klára adatait, aki Zalaegerszegen született, 1978. 01. 22-én. anyja neve Kiss Katalin, és a nyóckerben, a Kálvária téren lakik. mázlim volt asszem. a BKV meg bekaphatja. jövőre 9000,- HUF lesz egy bérlet. pláne nem veszem meg. lófaszt. :)

1 megjegyzés:

  1. És nem használtad ki az alkalmat, hogy legalább 80-as születést diktálj be? :))

    VálaszTörlés