szerda, december 03, 2008

meg se próbált

tegnap feljönni a koncert után Jazzbőgős. én már tüntetőleg, este 8-kor kikapcsoltam a telefonomat. de hívni se próbált, meg sms-t sem küldött, meg be se csöngetett (pedig az A38-tól baromira útbaesek)... na, ez aztán remek. de tényleg.
én mondjuk magasról leszarom. higgye azt, hogy egy nyafogós, sértődős picsa vagyok, az se érdekel. hogy én nem fogom keresni, az biztos. de ha ilyen faszságokat havonta eljátszik és előad, akkor nagyon hamar a kukában fog landolni. nyilván neki meg az én viselkedésem tűnik faszságnak, akkor viszont kölcsönösen egymás agyára megyünk, vagyis nem érdemes egy percig sem tovább folytatni a dolgot.
hm. így múlik el a világ dicsősége... meg minden csoda három napig tart... és még sorolhatnám.
az a baj, hogy túlságosan kiadtam magam. már megint. és túl korán. már megint. nem vártam meg, hogy ő nyilatkozzon, hogy nála kialakuljon. pedig hogy fogadkoztam... áhhh... elbasztam. már megint.
ez már sosem lesz olyan, ami jó nekem. ez már sosem lesz semmilyen. ezért is kell eltűnnöm a francba.
basszus. nálam van a gitárja, meg a zongorája. nem tudok eltűnni. fuck. :S
elegem van mindenféle társkeresésből, minden pasiból, mindenféle játszmázásból. kurvára elegem van.
ez az egész megint nem olyan volt, amit én keresek. be kell, hogy lássam. nem volt első látásra szerelem, megőrülés. pedig nekem az kell. csak egyszer átélhetném már... könyörgöm... :S

este, hazafelé összefutottam a garázsbérlőmmel, Taxissal... pont jó is, mert kért tőlem egy papírt az anyja, és pont nálam volt, úgyhogy oda is adtam neki. beszéltünk pár szót, mondta, hogy milyen jól nézek ki, meg milyen laza vagyok, meg minden... :) jót tett a lelkemnek a dolog... :) most persze várom az sms-t tőle, hogy "randizzunk"... :) áhhh... bruttó 25 éves... és van valami idősebb nője, aki egy hülye picsa (az anyja rengeteget panaszkodott nekem miatta)... na, de azért kellemes volt a találkozás. pedig sminkem se volt, a hajam is csoffadtan, de azért örültem, hogy azt mondta: "sokkal jobban nézel ki..." :) szívesen meghívtam volna hozzám, egy kis mókázásra... ;) na, majd legközelebb. ;)
én persze jól bezabáltam és betéptem este. kurvaistenmegbasszamárabüdöskurvavilágot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése