péntek, december 19, 2008

hogy jár az

aki 15 órát döglik egyfolytában, és délután 4-kor kel fel? hát úgy, mint én. hogy hajnali 2-kor még szakítós és egyéb gyötrelmes dalokat üvölt a konyhában, fél óra alatt éppen a negyedik cigarettát elszívva...
volt ott minden, kéremszépen... Cserháti Zsuzsa, Szécsi Pál, Karády Katalin, Kovács Kati, Zalatnay Cini, HBB, Európa Kiadó, Malek Andrea, Kozma Orsi, Ákos... és még sorolhatnám...
a pálmát Kovács Kati: Nem leszek játékszered c. opusza vitte, abból is a következő pár sor:
"Nem leszek játékszered
Ha már a mindened nem lehetek
Soha én"

na, ezt aztán teli torokból üvöltve... ahogy a csövön kifér. de nem egyszer... 21-szer... legalább... aztán betakarodtam aludni, reggel meg hogy keltem fel??? zokogva. így van. hogy mi a repedtherének kell nekem még ma is dolgozni. dolgozni??? rommá fogom unni magam... meg még holnap... jajnekem... :(
na, mondjuk csak 2-ig mindkét nap, azt már csak kibírom valahogy...
kibaszott szar kedvem van. elcsíptem az M1-en tegnap egy koncertet, Moór Bernadett énekelt, nem is szarul, kísérte egy jazz zenekar, nem is szarul... benne bőgős... már ott tartottam, hogy küldök a Bőgősnek valami sms-t, hogy "hülye zenész", vagy csak annyit "hol alszol ma kocsog"... de aztán erős voltam és nem jelentkeztem. nem és nem fogok írni neki. persze basz, hogy ő sem keres, de kíváncsi vagyok, hogy ki bírja tovább és meddig és hogyan. ha kell neki a zongorája, vagy a vonója, akkor úgyis jelentkezni fog... mert azok nálam vannak. ha másért nem is, akkor ezért. nade, ne szaladjunk ennyire előre, még nem biztos, hogy ilyen csúnya vége lesz a dolgoknak. mindenesetre szeretnék leülni vele beszélni. 3 hónap telt el mióta ismerjük egymást, azt hiszem néhány kérdésről beszélnünk kell. vagy legalább is én kinyilatkoztatnék... aztán kezdjen vele amit akar.
hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem hiányzik. megzavarodok, annyira... de néha keménynek és következetesnek kell lenni. csak hogy érezze a "törődést". csak hogy legyen min gondolkodnia. ha meg nem ér neki a beszéd, akkor... úrjézus... akkor nagyon aranyosan a kukában fog landolni. én nem küzdök hülyékkel.

ahogy az éjjel énekeltem, rájöttem, hogy baromi jól éneklek, csak már annyira szétszívtam az agyam, hogy nem jutnak eszembe a szövegek. (najó, meg a sok cigarettától a torkom is ergya, de az köszörüléssel orvosolható) hallás után nyomom a dallamot, csak a szövegek kiestek a fejemből. mondjuk van, amikor egyszercsak beugrik valami versszak, de van, hogy csak valami hasonló jut eszembe.
na, a lényeg, hogy elhatároztam, ma kinyomtatok egy csomó szöveget, hogy aztán otthon legyen miből énekelni. :) pláne, hogy ennyire rá is érek. :)
munka után folytatom a karácsonyi ajándékok megvásárlását. meg igazából ma be is akarom fejezni. én most már lazítani akarok. otthon tenni-venni, esetleg moziba menni és megnézni ezt a filmet, találkozgatni ismerősökkel, esténként finom bort/teát inni és ücsörögni a kanapén, egy vastag takaró alatt és nyálas filmeket nézni, vagy esetleg gyilkolászóst, mittudomén. nem akarok egyáltalán karácsonyi vásárokba és plázákba menni a holnap délután után. ma és holnap, aztán snitt. idénre minden letudva. és a karácsony be is kaphatja. tövig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése