szombat, december 27, 2008

takarítanom kellett

a vinyómon, hogy most írni tudjak. megint elkezdett fagyni a laptop. nagy örömömre. pedig írhatnékom volt. már napok óta az van. enyhén szólva is posztolhatnékom volt a vidéki "számüzetésben"... könnyebben viseltem volna a megpróbáltatásokat. de akkor most utólag...
szóval érdekes napokon vagyok túl.
szerda. alig hogy 11-kor kikecmeregtem az ágyból, a Kos hívott, hogy látni akar, mielőtt elhúzok vidékre. 10 perc múlva itt is volt, hozott egy doboz szamos marcipán szivecskés desszertet. boldog karácsony kívánt. megölelgetett, talán még csók is volt. én már nem is tudom. jó szarul néztem ki, csíkszemeim voltak, de neki így is tetszem. nem nagyon tudom/értem, hogy mit akar tőlem, hogy miért ilyen kedves hozzám, miért hagyja ott az ünnepi ebéd főzését miattam, hogy még láthasson 10 percre, mielőtt 3 napra elhúzok a városból. egyszerűen döbbenet...
a látogatása után összekapartam magam, kivonaglottam a Nyugatiba, felültem a vonatra, hahhhh... 3-ra otthon leszek... hogy ez milyen remek... aha. meg ahogy azt Marion elképzeli...
csak velem történik ilyesmi... áhhh... nem... mindenesetre 2 óra helyett 4 alatt sikerült hazajutnom. WHY???? hát mert kihúzott a vonat a Nyugatiból, majd már éppen a nyílt pályán álltunk, éppen fél órája (itt tudtam, hogy buktam a 3 órai hazaérkezést), amikor kiderült, hogy az előttünk lévő vonat kb. 500 méternyire előttünk gázolt, így vissza kellett, hogy húzzanak az állomásra, hogy ki tudjuk kerülni. de ehhez persze megvárni a vontató mozdonyt, aztán hogy szabad legyen a pálya, hogy legyen hely az állomáson... sattara... 2-kor még mindig a Nyugatiban voltam, ismét. először dühöngtem, aztán már csak nevettem az egészen... boldog karácsonyt vaze...
közben jött üzenet Bőgőstől. nagyon megerőltette magát: "kellemes ünnepeket. fogyjon a pálesz." úgy felbasztam magam ezen a mérhetetlen kedvességen, hogy ennyit bírtam visszaírni: "BoKa". tegye ahova akarja. ezen is dühöngtem még, de már komolyan nem is tudom, hogy miért.
1 óra 20 perc késéssel értem Ceglédre. még jó, hogy végig a fűtött vonaton ültem és olvastam. az első tervem az volt, hogy Kökin szállok fel a vonatra, nem téptem volna a hajam nyilván, ha 55 percen keresztül kell ott fagyoskodnom a peronon, a szutyokban. Cegléden persze a következő buszra 30 percet kellett várni, ott is fagyoskodás, aminek meg is lett az eredménye. jól megfáztam. pár napig csak köhögés, némi orrfújás, ma reggelre viszont kőkemény és hatalmas jobb mandulával ébredés, sőt, még az ínyem, az állkapcsom is begyulladt, úgy fáj, hogy majd' beszarok... remek...
na, otthon örülés, este 6-ra a Tesóm is befutott. vacsorázás, ajándékozás. kaptam sok szép mindent, el voltam ájulva. :)
a következő napok intenzív olvasással teltek. konkrétan több, mint 1000 oldalt tettem magamévá, 3 könyvet sikerült elolvasnom. faltam a betűket. a tévé nem érdekelt, a családdal voltam, ott ültem közöttük, de én olvastam. próbáltam a gondolataimat terelgetni, több-kevesebb sikerrel. csüt. és péntek este TG-vel éltem sms-ben intenzív lelkiéletet. nekem jót tett, szerintem neki is.
csütörtök este még egy baklövést sikerült elkövetnem, elküldtem egy sms-t Bőgősnek: "Sokat gondolok rád te hülye zenész. :) csók." ennyit. válasz nem jött rá. azóta sem. persze azóta már ezerszer megbántam, hogy elküldtem. abban reménykedem, hogy csak elfogyott a pénz a kártyájáról, azért nem ír, nem hív. de hát kell ebben reménykedni? meg hát máskor nem oldotta ezt meg valahogy??? ma este volt iwiwen, ott se írt. annyit se, hogy forduljak fel, vagy valami...
szerintem, ha nem én mondom ki sürgősen a dolog végét, akkor ő lesz az. nem jelentek továbbra sem neki semmit. ez tisztán látszik. egy hangyányi érzelem sincs a részéről. és őszintén szólva belőlem is faszán kiölte már a csírákat is. az EQ-ja a nullához konvergál, vagy egyszerűen faszul intézi a dolgait, én nem tudom, de nem is tudom mit kéne tennie ahhoz, hogy még türelmes legyek, vagy egyáltalán pozitívan viszonyuljak hozzá. az a "baj", hogy 90%-os a pasi. és mostanában kurvára nem volt olyan pasi, aki ezt a szintet egyáltalán megközelítette volna (TG egyébként 93%-os, de ő más tészta ugyebár)... szóval ezért gecinehéz, és küzdenék még vele szivem szerint, hátha lehet igazi kapcsolatot csiholni a kettőnk dolgából, mert látok benne fantáziát... de ha ő nem lát bennem, akkor megette az ótvaros picsafene. ennyi.
a Kos csak 80%-os kb. ami mondjuk szintén nem szar, de hát... vele is el kellene beszélgetnem, hogy akkor most mi a fet... ja, Kos már ma is keresett, sőt, kinyögtem, hogy fáj a mandulám, erre feljött egy zacskó neocitrannal. rohant tovább, de felugrott 10 percre, hogy lásson.
most akkor mikor van egy ilyen pasi, mint a Kos... aki lopott 10 percekért egy csomó mindenre képes... és van a Bőgős, akinek a segge ki lenne nyalva, és úgy tudnám szeretni, hogy az valami őrület... az meg egy szalmaszálat nem tesz ezért keresztbe...
az a baj, hogy a hülye agyam ugyebár... hogy mindig az kell egyrészt aki rossz, mármint rosszfiú, meg akinek én nem kellek ugyebár... és ebbe fogok belemakkanni már megint. :S
holnap reggel el kellene menni az orvosi ügyeletre a Klinikákra, feliratni antibiotikumot, hogy kiirtsam ezt a rohadt gyulladást magamból... utána meg elmegyek a PIM-ba. megnézem a Nyugatos kiállítást, mert szerdán bezár. basszus, egész évben nem jutottam el... szégyen... pedig többször is meg akartam nézni, de most örülök, ha utolsó pillanatban beesek legalább...
de ha antibiotikumot szedek, akkor szerdán hogy a faszba rúgok be orbáncos módon??? nem érdekel. ráiszok én arra is. leszarom. csak ne legyek egyedül... ha más nem, a Kossal szilveszterezek... mondjuk TG-vel jobb lenne, de róla még semmi hír ezügyben... Bőgős??? áhhhh... felejtős... szerintem addig jelentkezni se fog.
ja, hát Bőgős karácsonyi ajándéka... becsomagoltam kedden... na, vagy megkapja vagy nem. szerintem csak a könyvet kapja meg. a koncertjegyet nem. még kivárok. már ha egyáltalán előkerül mostanában. ha előkerül és összekapja magát a koncertig, akkor elviszem őt a koncertre, ha nem, akkor viszem a Kost. a Bőgős szerintem úgyis ott lesz diákjeggyel, sóvárogjon csak, lássa, hogy én is ott vagyok, de mással... leszarom. kurvára nem érdekel.
én már egyszerűen nem tudom, mit kéne csinálnom, hogy bármit is kicsikarjak belőle. 3 hónap telt el és még mindig semmi... zéró. fos. rájöttem, hogy nem kell, hogy ne akarjam őt birtokolni (meg egyik pasit se), csak élvezzem a vele töltött időt. ez eddig oké, még ki is bírnám sajtolni magamból, de könyörgöm... ha esélyt se ad arra, hogy élvezzem a vele töltött időt, mert nem is találkozunk, csak hetente 1-szer, vagy max. 2 éjszakányit. az aztán micsoda??? együttjárás??? lófasz. az. nem együttjárás.
egyetlen újévi fogadalmam van. ezt már most tudom. illetve 2009 első két hónapjára vonatkozik ez egyelőre. hogy fogyok. de mint az állat. letolok 10, de inkább 12 kg-ot márciusig. március elején hasplasztika, május elején mellműtét, aztán utánam a vízözön. nyárra még jobb csaj leszek, aztán mindenki tehet egy szivességet. ha megengedem. az év eleje úgyis kemény meló lesz, meg kell tartani a megbízót. attól függ a kurvanagy bónuszom, meg minden sok-sok egyéb. meg kell csinálnunk. szóval meló ezerrel és diéta. de normális diéta. zöldséggel, gyümölccsel. szóval ésszel. megcsinálom basszus, ha beledöglök, akkor is.
mikor már júliusban Amszterdamba megyünk TG-vel, akkor már juhuhuuuuuuuuuuuujjjjj... dejó csöcseim lesznek. ;) meg vékony derekam. jupppiiiiiiiiiiiiii!!! :D csoroghat a nyáltenger utánam ezerrel. ;)
addig meg nézzetek jó csajokat, egy kis szombat esti buli keretében. ha már a képernyő előtt küppedtek ti is. ha meg holnap nézitek, másnaposan, akkor is jó lesz. felpörget. nyammm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése