kedd, december 16, 2008

működik a telepátia

Bőgős és köztem. :)
az úgy volt... hogy vettem ma reggel egy télifagyit. tudni kell, hogy a télifagyit annak idején az apukája találta fel. illetve a belevaló krémet, meg az egész koncepciót. ők kezdték gyártani ezerrel. na, hát emiatt a télifagyi nekem egyet jelent Bőgőssel. :) nem véletlenül zabálom mostanában raklapszámra. :)
és akkor ma délelőtt megettem egyet és közben küldtem neki egy smst:
"Nyami-nyami. Télifagyit eszek és Rád gondolok. ;) Szép napot Móki! :) Csók. Boci"
erre később jött a válasz:
"Pont akkor sikerült a zongora vizsga, mikor megetted a fagyit... köszi"
hűűűűűűűűűűűű... ez aztán nem semmi, ugye???? :)
ajajjjaj... kezd ez a blog picsoid jelleget ölteni, de tulajdonképpen nem érdekel... jól érzem magam és ennél nincs fontosabb. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése