hétfő, október 27, 2008

ott maradt abba

a történet, hogy szombat este van és nézem a dvd-t, amin játszik. egy nyári felvétel egyébként. nem volt rossz, de nem is volt jó. mármint nem rajta múlott, hogy az egész zenekar fos volt. kétszer próbáltak csak és különben is hakni volt. de legalább jól fizetett... hát... kemény a Muzsikusélet... :(
na. hát szépen előkészültem a szombat estére. nasi, bor, vacsi, csiniség, minden. Jazzbőgős jött, úgy 10 körül. megvacsoráztattam, inni kezdtünk, meg péntekről maradt spanglit eltoltuk. vagy inkább én. megnéztük az Equilibriumot. aztán az Üvegtigris első részét. aminek a felénél bealudt...na, akkor hálóba be, ott persze felébredés, szex, majd kanapéra ki, dohányzás, majd vissza, alvás.
reggel jól bealudt, mert nem állította vissza az óráját. 10-re ment volna próbálni, ehhez képest akkor ébredtünk meg. kávé, cigi, majd ő el, én megnéztem Talma valenciai futamát. hát fos volt. aztán délben alvás. 3 után keltem fel. elmosogattam, halakat rendbevágtam, kicsit elpakolásztam, ettem. majd csináltam egy cigit. konkrétan délután 4 után nem sokkal. :) egész jó kis cigi lett. :) inkább trombita. még maradt belőle. egész délután azt pöfékeltem. programként először a Fűre tépni szabad, majd a Totál szívás c. filmek jöttek. aztán beraktam a Goa Heaven c. dvd-t, aminek a feléig táncoltam, majd csak rászívódtam a vizuál témára. levezetésként Bob Marley koncert következett. este fél 11-kor feküdtem le. közben sms-eztem TG-vel (át akartam csábítani, mert unatkoztam egyedül, de az egy olyan plüssbalta pöcs, hogymég... SZRTLK!!! :D), aztán meg Jazzbőgőssel is (hogy miért nincs ott, meg mit tudom én, toltam a faszságokat, szokás szerint, betépve)... hát remek este volt. a lényeg, hogy kb. 6 órán keresztül szinten tartottam magam. mármint a cigivel. remekül ellazultam. vagy jót pörögtem, vagy szakadtam a röhögéstől, mikor mi volt éppen... és még maradt a trombitából!!! ma nem szívom el, mert reggel laborba megyek, vérvétel, meg vizelet... szerintem így is picsán rúgnak, ha észreveszik, hogy.... na, mindegy.
Jazzbőgős... hmhm. nem is tudom. tegnap pl. már örültem, hogy elhúzta a csíkot és hogy nem találkozunk este. kicsit elég volt, hogy 5 este együtt aludtunk, egymás után. az az igazság, hogy... hogy nem vagyok megelégedve az ágyban nyújtott teljesítményével. úgyhogy ezekről mindenképpen beszélnem kell vele. hogy ez vagy változik, vagy mehet... amúgy meg... jajaj... hát... nem őrülök meg a hiányérzettől... kurvára nem vagyok szerelmes... baromira nem vagyok oda meg vissza... azt érzem, hogy jelenleg úgy néz ki a kapcsolatunk, hogy feljön hozzám, eszik, iszik, szórakozik, megdug és ennyi. semmi más. jó, persze, mi legalább megyünk szórakozni is, koncertre is. vagy nem is tudom, hogy mit akarok... igazából, ha kurva jó lenne az ágyban, és annyira élvezném, akkor nyilván minden alkalommal én is azt szeretném, hogy ott kössünk ki, vagy minél többet szexeljünk... de ha egyszer nem jó... nem tehetségtelen, de nem az igazi... próbálom mutogatni neki a dolgokat, hogy nekem hogy jó, meg próbálom irányítani... áhhh... jó, az is igaz, hogy még csak 5-ször szexeltünk... és hogy minden időbe telik... hát... nem tudom... :(
amúgy meg drágacsillag, meg minden. tényleg. de egyelőre valami mégis hiányzik. és nemcsak az ágyban. és az a legnagyobb baj, hogy én sem tudom, hogy mi hiányzik. vagy tudom, csak magamnak sem vallom be. áhhh... nem ő lesz a végállomás. eddig legalább is nagyon úgy tűnik, hogy nem. az a baj, hogy neki is csak a szexből áll a kapcsolat. semmi más nem érdekli. most mondjam, hogy ugyanolyan, mint a többi pasi??? akit szintén csak a szex érdekel??? hát nem mondom, mert vannak olyanok, akiket nem sértenék meg ezzel... de sajnos a nagy többség az ez... nem lát a pinánál tovább... áhhh... kicsit el vagyok fittyenve... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése