kedd, október 07, 2008

mától

1. új munkábajárós szerelmem van a buszon. :) mivel a barkós fiút hónapok óta nem láttam (vagy korábban jár, vagy később, vagy egyáltalán a közelébe se megy a 105-ösnek), ezért kellett valakit találni, akiért rajonghatok és sasolhatom... :) na, hát megtaláltam. nézegetem már egy ideje. kb. úgy néz ki, mint Repülős. ehhe... :) kopasz, de nem olyan magas, és nincsenek annyira csodálatosszép vonásai, de azért alapjáraton szépséges. elég durván szélsőjobbos kinézete van. az öltözködése nem annyira kifinomult, mint Repülősé, inkább egyértelműen Lonsdale és társai... de hát az kit érdekel??? :) na, hát vele szemezek mostanában... :)
2. nem dohányzom minimum kettő hétig. rémes. korán reggel a pékségben olyan szinten felbasztam az agyam, hogy legalább 4 cigarettát tudtam volna betömni a számba. kiállom a sort, erre nem szolgál ki, mert éppen váltottak, hogy ki a kasszás, azt mondja, álljak a sorvégére újra. mondom: "Micsodaaaaa??? Na, elmész te a picsába!!!!" és kijöttem a boltból. be nem teszem oda a lábam többet. persze, ezzel lekéstem a buszt is, így majdnem a melómból is elkéstem... hát remek... :S

a reggeli meetingen felhívtam a beosztottaim figyelmét arra, hogy most nincs cigizés, szóval ha a szokásosnál is ingerültebb lennék, akkor azt írják ennek a számlájára. :S
este megnéztem az Alfie c. filmet. ahhoz képest, hogy valami vidámat akartam, de nem az agyonnézett filmjeimet, no, hát ahhoz képest elég befordulós lett a vége. mondjuk láttam már darabjaiban a történetet, de így egyben még nem. azért Jude Law nem szar pasi, bakker... és ez a Sienna Miller... húha... a lopott bicikli tipikus esete áll fenn nálam vele kapcsolatban... ;)
hajjaj... mától a tépésnek is befellegzett jó időre... :( alkoholt se kéne innom... úrjézussss... csak nehogy leszokjak ezekről a földöntúli örömökről... csúnya lenne... :)
jaaaaaaaaaj, a tegnap nap hatalmas felfedezése... bazeeeeeeg... a lakásommal szemközti kisboltban rábeszéltek két új fajta, Limited Edition Milka csokira... az egyik a Fire, a másik a Water névre hallgat... bazeeeeeeeeeeeeeg... a Fire fajtában chili van a csokiban. sunyi, alattomos, mert kurvafinom, krémes a csokoládé, amíg a szádban van és a nyelveden olvad szét. de amikor nyeled le, akkor jön az enyhén csípős íz és ezzel megbolondítja.
a Water az meg beszarás... dinnye ízű tejkrém van benne és a krémben... beszarsz, nem hiszed el... robbanó cukor!!!! szényammogod a csokit és a krém egyszer csak elkezd pezsegni a nyelveden. wháááááááá!!! mekkora flash!!!! :))) nyújtogattam a nyelvem a macskának, az meg csak lesett, hogy mi pattog-pezseg a nyelvemen. tökre be volt szarva. én meg röhögtem. :)))
baszkiiiiiiiiii!!! próbáljátok ki ezt a két csokit, mert kurvajó. főleg keverve. egy kocka ilyen, egy kocka olyan... én amúgy is bírom az ízorgiát. még sósmogyorót is ropogtattam, miközben a csokikat nyomtam, szóval nekem aztán jöhet bármi. :)
közben persze kihasználtam az utolsó füstös estémet. próbáltam a maradék cigarettámat elszívni, de nem sikerült. pedig szinte egyikről a másikra gyújtottam. mégsem. úgyhogy maradt még otthon pár szál... ez csak azért baj, mert vészhelyzetben hozzá fogok nyúlni. vagy nem. ki tudja. hátha erős leszek. :) de legalább magammal nem hordok cigit, az is valami. meg öngyújtót se. fú, de kurvanehéz... istenem... :( mondjuk, ha állandóan ezen agyalok, hogy "juj de nehéz, hogy nem dohányozhatok, juj, bele fogok dögleni..." akkor tényleg kibaszott nehéz lesz. megpróbálok lekattanni a témáról...
jah, a tegnapi nap pozitívuma, hogy 0 ft negyedéves bónuszra számítottam, ehhez képest mégis kaptam. nem sokat, de kaptam. ez tök korrekt és szimpatikus hozzá(m)állás. azt hiszem, egy szavam sem lehet a munkahelyemre... meg a főnökömre... és szeretek is itt dolgozni, egyébként is. pedig már 1 éve itt vagyok lassan... ilyenkor már máshol minden bajom van és utálom az egészet, meg ilyenek. itt még most nincs ilyen bajom... remélem, év végén emelnek egy kis fizut is... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése