hétfő, október 13, 2008

a lakásban

semmi nem változott tegnap, hacsaknem az, hogy több lett a mosatlan.
én csak döglöttem egész nap. semmi erőm nem volt semmihez. csak a dögléshez.
este megnéztem a Hirtelen 30 c. filmet. jól elérzékenyültem rajta... ez már a PMS elég erősen... eszegettem a Jazzbőgőstől kapott gumicukrot, közben arra gondoltam, hogy milyen jó lenne vele lenni, kicsit hozzábújni, átölelni... ezt meg is írtam neki sms-ben. sajnos nem kapta el a hangulatom, azon picit elkenődtem, de aztán visszakérdezett, hogy ugye nincs baj... erre már nem válaszoltam.
Kos meg féltékenykedik, vagy nem tudom... hogy most kivel járok ide-oda, mert hogy ő már ezer éve nem volt se moziban, sehol... és hogy inkább irigykedik, de féltékeny is. mondtam neki, hogy ez most egy ismerkedési fázis, erre ő, hogy hát végül is pasizhatok... jajnekem... igazából nem tudom, hogy mit akar... lehet, hogy nem kellett volna bántani azzal, hogy én más fiúval ismerkedek, de most mégis mit mondhattam volna??? nem adta egyértelmű tanújelét annak, hogy valami mélyebbet szeretne, és egyre inkább rájövök, hogy nem is akarnék tőle semmi olyasmit... persze... ezt sem állíthatom biztosan...
ajjaj... kicsit nehéz ez... még sem Kos, sem Jazzbőgős nem egyértelmű nálam, úgyhogy inkább úgy tekintek rájuk, hogy egyik sem... inkább a nem felé hajlok mindkettőjüknél. na, nem mintha ez most döntési kényszer lenne, eddig még egyik se kérte meg a kezem...

mától tényleg nem cigizek. nem is kívánom. meg egyébként se. amúgy meg már egyáltalán nem hiszek abban, hogy jövő hét kedden meglehet a műtét... egyszerűen teljesen feladtam. pénzem sehol, ez az epekő balhé is ugye... áhhh... full esélytelen az egész... el vagyok keseredve emiatt... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése