szombat, október 18, 2008

20:55-kor

csörgött a telefonom. Jazzbőgős hívott.
"Én: Szia.
Jb: Szia. Te hol vagy?
Én: *zavart nevetés* Hol lennék? Nem értem a kérdést...
Jb: Hol vagy????
Én: Itthon.
Jb: Nincs kedved kiruccanni??
Én: Öööö... attól függ... mik az opciók?
Jb: Vagy felmegyek hozzád egy üveg borral...
Én: Öööö... te melyiket szeretnéd?
Jb: Felmenni hozzád...
Én: Öööö... ez nekem is jobban tetszik, mert hétfő reggelig nem tervezem a lábam kitenni a lakásból...
Jb: Jó, akkor én itt hagyom a bőgőt, mert holnap délben úgyis próbálok, és egy óra múlva ott vagyok.
Én: Rendben.
Jb: Akkor addig is csók.
Én: Szia.
Jb: Szia.
"
hmhm. idejön. hmhm. hát mégsincs vége. hmhm. én meg nem akarom, hogy vége legyen. pfff...
ma egyébként én is vettem egy üveg bort. meg sajtokat. reméltem, hogy nem egyedül fogom elfogyasztani. köcsög Vérnénnye meg itt tombol... picsába. na, mindegy. az önmegtartóztatás erősíti a lelket. mert bizony itt mikrofonpróba sem lesz. nemnem. önző gecccc vagyok. ha  nekem nem lehet  jó, neki se legyen. :) majd rájön, milyen lóra tett. :)
juhhuuuuuuuujjjj!!!! nem ártana rendbeszedni magam... :) futiiii!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése