hétfő, október 27, 2008

ahogy visszaolvasok

az elmúlt napok sztorijaiba... hát... érdekes hullámzáson megyek keresztül...
egyszer odavagyok, meg vissza, aztán meg nem is hiányzik.
egyszer egyre jobb a szex, aztán meg már nem is annyira.
ez normális egyébként??? és ez mindig így fog menni??? mondjuk én már kezdem unni a saját hangulatváltozásaimat. illetve nem is a hangulatom változik, inkább csak a Jazzbőgőshöz való hozzáállásom. vagy nem tudom.
komolyan mondom, már alig várom, hogy ma esetleg keressen, hogy találkozni akar, én meg mondhassam neki, hogy bocs, de TG-vel töltöm az estét. :) holnap meg Barbival. szerdán meg BL. csütörtökön meg mittomén... :)
nincs kedvem vele találkozni... az gáz????? ennyi lett volna benne??? 1 hónap (se)???? máris meguntam? nem tudom... de egyre gyakrabban lépdelek be újra a társkeresőkre. és bár javítottam mindenütt a szöveget, hogy bocs, de megtaláltam akit kerestem (törölni azért nem töröltem magam... neeeeeeem... hülye azért nem vagyok!!!), mégis... nézelődgetek... vagymi...
ajjaj... ha nem történik valami sürgősen, akkor itt baromi nagy lapátolás lesz... de hogy minek kellene történnie??? még én magam sem tudom... csak valami... nem tudom, hogy mi... egy hülye picsa vagyok, mert azt sem tudom, hogy mit akarok... jogos a két pont... ehhh... el is vagyok fittyenve emiatt... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése