szerda, április 02, 2008

lassan atomjaimra

hullok szét. annyira fáradt vagyok. blogolni sincs kedvem, erőm. de azért beszámolok az elmúlt napokról.
hétfő. munka. este Sanyiékkal találkozás Datanetben. tök későn lefekvés. zéró alvás.
kedd. munka. este AS Roma - MU. R-rel. jó volt. csak addig ment a zrika a részéről, amíg be nem kapták az első gólt. aztán csöndben meghúzta magát. kicsit sajnáltam, de hát ez van. meccs után még beszélgettünk kicsit. el van anyátlanodva. mostanában nem mennek úgy a dolgai, ahogy szeretné. sajnálom. mondjuk nekem sem mennek, ezért meg ő sajnál engem. vagymi. olyan jó, hogy van nekem ez az ember... szeretem nagyon. mármint csak úgy, hogy ne fájjon... egyikőnknek se. tegnap nem ittam, nem szívtam, nem is mozdultam rá R-re, abszolút más volt ez az este... nem erről szólt. meg nem is hagytam, hogy erről szóljon. azért búcsúzóul csak megölelgettük, megcsókolgattuk egymást. lightosan. barátilag. vagymi. szívcsücsök. és az is marad örökre. :)
szerda. munka. alig látok ki a fejemből. összeesek a fáradtságtól. haza akarok menni. semmi kedvem dolgozni. csak a fizut várom ezerrel, meg a bónuszt... ez az egy tartja bennem a lelket, hogy ne jelentsek beteget és ne maradjak otthon pihenni egy kicsit. a bónuszról viszont semmi hír egyelőre. ha átbasznak, dobbantok. már kaptam egy ajánlatot. megmondtam, létezik az az összeg... szóval nem kell nekem itt szopni örök életemre... az inkorrektséget meg amúgy sem bírom. elég volt belőle.
tolom magamba a narancsos-kekszes Tibi csokit, abból próbálok erőt gyűjteni... zéró sikerrel...
most megyek, felkötöm magam egy excel függvényre... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése