hétfő, április 28, 2008

nagy fegyvertényt

követtem ma el. a http://fvtr.blog.hu utolsó posztjához kommenteltem. a nagy érdeklődésre való tekintettel a mailcímem is közzétettem. :)
7 azaz hét érdeklődő férfiú levele várt este a postaládában... hmmmm... hogy ez nekem nem jutott előbb eszembe???? :)
amúgy meg csajos estém volt. Vikivel nődokkerhez mentünk, én kísértem őt oda. aztán feljött, cicifix mustra (regéltem neki az új szerzeményekről...), majd hajfestés, hajbeszárítás, hajvasalás, girlyhaj csinálás... szóval jó volt. :)
és már csak 2,5 nap az ereszdelahajamig!!!! :) trút is bevezetem a társaságba, remélem jól fog sikerülni. :) ma már a levelezésünkbe bevontam, annyira unatkozott. :)
holnap Kéményseprővel akarok meccset nézni. kár, hogy baszik jelentkezni ezügyben. de én biztosan nem hívom. a labda nála ugyebár.
ahogy Deszkásnál is. bár egyre inkább úgy gondolom, hogy nem kéne találkoznunk többet. hacsak azért nem, hogy megtudja, milyen szexistennő vagyok. aztán meg jól annyiban marad az egész, soha többé nem élvezheti a dolgot... ij.exe. :)
na, most nézem tovább a Showder Klubot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése