szerda, április 30, 2008

most hogy már

bennem van egy jó nagy pohár Frittman Rosé Cuvée (2007), sokkal szebbnek látom a világot. :) na, eddig se búslakodtam, de ez aztán feldobott. jó éhes is lettem tőle. :)
ha belegondolok, hogy 4-kor meg kinyitjuk a két üveg pezsgőt a MU tiszteletére... háh... az pláne zsír lesz. :) asszem több ilyen napot kellene tartanunk.
a bor egyébként kollégabúcsúztató miatt került az asztalra, majd a poharakba, a pezsgőt meg én ígértem ugyebár. most a hűtőben pihen. :)
ha megnyeri a BL-t a MU, szerintem másnap egész nap folyni fog a pia. már ha nem kérek aznapra szabit, mert szerintem győzelem esetén én fogom mocskosul szétcsapni magam és nem találok be a melóba, az tuti... :) ez a rock'n roll!!! :)
jujjj, ma este 6-kor jogászfiúval randi. holnap meg a ligetben mérnök-tanárral... jujjj... izgipókság. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése