hétfő, április 28, 2008

új nap

új gyötrelmek...
egy csomót gondolkodtam éjjel. megint nem bírtam normálisan aludni. azon gondolkodtam, hogy jól előadom Deszkásnak, hogy én aztán semmi komolyat, meg hogy beparáztatott tulajdonképpen ő engem azzal, hogy ilyen kibaszott lelkes volt, meg minden... szóval alapjáraton én lehetnék a tipliző ember. azon agyaltam, hogy előadom a "kezelhetetlen szingli" műsorát. én leszek a jófej, a laza, a mit tudom én micsoda...
ez nem rossz terv. de ma már valahogy nincs kedvem hozzá. igazából fura ez az egész... hogy viszonyuljak hozzá ezek után?
mindenesetre, mivel vesztenivalóm nincs, ki fogom kérdezgetni, hogy mi a terve, miért nem szándékozik komolyabb dologba belemenni, mikor volt utoljára ilyesmiben része stb. kérdezni szabad, nem???
aztán persze nyilván szexelni is fogunk most már. mert hát mi a francnak tartsam magam? kellemes időtöltés a cél, semmi más. ahhoz meg a szex is hozzátartozik. még az is kiderülhet, hogy nem egy nagy spíler... akkor még könnyebb lesz leszakadni róla.
áh. nem tudom. tegnap még lelkes voltam, hogy majd én könnyedén az ujjam köré tekerem, ma már nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán akarom.
mindegy. azért találkozom vele, ez nem kérdés. aztán majd lesz valami...
áh... kezdődik minden újra előlről... már látom... azt hittem, találtam egy tündérmackót, aztán persze az, de hát kalandozik a világban, esze ágában sincs lehorgonyozni... hát... tényleg belenyúltam a tutiba ismét. léphetek tovább.
és jelentem, túl vagyok az 50. randin már. a hétfői fiú volt az. az 50. pasi, akivel azért találkoztam, hogy. hogy hátha ő az igazi... ez nagyon durva. mindezt alig 2 év alatt és hát voltak jó nagy szünetek közben...
50 randi... áh... én nem vagyok normális... vagy ez az élet nem az... nem tudom... ennyire nem lehet nehéz pasit találni... vagy mégis??? igen... nehéz... kurvanehéz...
:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése