péntek, április 04, 2008

bele vagyok

szerelmesedve saját magamba... ah... ez mekkora... :)
megint a számat néztem a buszon... :) nagyon durva. :) jól mondta a Tesóm, hogy használjak szájfényt, mert nagyon jól áll. :)
tegnap egyébként már fél 8-kor lefeküdtem aludni. leszartam én mindent. Fábryt, meg BK-t stb. telefon kikapcs és alvás.
reggel 6-kor keltem. hajmosás, sminkelés, normális cucc magamra rángatása... fel akartam venni valamelyik nadrágomat, amit még tavaly nyáron/ősszel vettem, de 3-ból három leesik rólam. úgyhogy ez felejtős. marad a farmer, ami még éppen jó. így megyek este a Sulim ünneplésére, meg néhány volt osztálytársammal való találkozásra. már várom. :) nekik is le fog esni az álluk, ha meglátnak, ebben biztos vagyok. :) utoljára az esküvőmön találkoztam velük, 5 éve, akkor még tüsihajú pufifánk asszony voltam. most meg sovány, hosszúhajú, dögös, szingli maca vagyok. :) ennyi. :)
az éjjel faszságokat álmodtam megint, pedig nem is vacsoráztam sokat. előjött álmomban a volt főnököm, aki miatt a blogjaimat költöztetni kellett... hogy került elő??? fogalmam sincs...
reggel megvettem a vonatjegyem a Nyugatiban. aztán láttam bent a mailt, hogy a főnököm 2-kor akar meglátogatni minket. fasza. én 2:01-kor le akartam ma lépni, hogy elérjem a vonatot, amit kinéztem. meg kell győznöm, hogy előbb jöjjön... örvendek...
mindig van itt valami izgalom... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése