kedd, április 08, 2008

ott tartottam

tegnap, mikor hazaértem, hogy szétlazulom magam. hogy muszáj törölni az agyamból mindent, ami bennevan, különben megkattanok.
aztán mégsem így lett. Dr.BI-vel kezdtem beszélgetni, kérdezte hogy vagyok, mi van velem, jobb-e már... aztán addig beszélgettünk, hogy letettem a lazulásról. (immáron 2,5 hete nem...) cserébe végighívtam az összes Barátomat. kezdtem trúval, aztán Viki, R, majd msn-en TG.
hát... nincsenek sokan... mármint a barátok, de legalább vannak. és igaza van Dr. BI-nek, hogy ne csesszem el, ne marjam el magam mellől őket, mert akkor végképp egyedül maradok. neki jelenleg én vagyok az egyetlen barátja szinte... úgyhogy ő aztán tudja, hogy miről beszél.
a nap történése volt még, hogy megtárgyaltuk Dr.BI-vel, hogy cimbiség és semmi több. igazából (a tesóm szerint joggal) félreértette egy mondatomat és azt reagálta le, annak kapcsán tárgyaltuk meg, amit. no, sebaj, jólvan ez így. nagyon-nagyon jó barát, és kár is lenne "elrontani" mással.
TZ-vel a tegnapi napon fejeztem be végleg mindent. számát kitöröltem, sms-eket kitöröltem, stb. sikerült egy olyan levelezést folytatnom vele, ami után ha még írna, keresne, az maga lenne a csoda, akkor tényleg komolyan gondolja. nyilván nem fog keresni. nem fog írni. mert nem gondolja komolyan. vagy már én magam sem tudom, hogy ő mit gondol, vagy mit nem. egyelőre komolytalannak tűnik minden megnyilvánulása, és elegem van a szarakodásból már. az állandó várakozásból, egymás húzásából. 4 hónapja megy ez az egész. nem hiszem el, hogy valaki ennyi idő alatt nem tud dönteni, nem tudja összekapni magát. gondolom nem én kellek neki. de akkor meg ne húzzuk egymást tovább. én jobbra, ő balra, ennyi. befejeztem.
attól félek egyébként, hogy bele fogok menni valami fos kapcsolatba. bele fogok "menekülni" valami szarba, csak hogy legyen valaki. aztán persze az nem lesz igazi, abból kifelé fogok kacsintgatni, megbántva ezzel azt is, akivel összeszögelek, okozva ezzel magamnak is lelkifurdalást, de ez lesz... érzem... bele fogok menni valamibe, mert nem bírom már egyedül... egyszerűen nem bírom...
vagy, a másik variáció, hogy jönnek az alkalmi, egyéjszakás kapcsolatok, történetek, egyik pasi ki az ágyamból, a másik meg be... minden este mással... vagy minden másnap mással... ez még rosszabb opció persze...

1 megjegyzés:

  1. jaja, ne cseszd el a barátaid anyóca.
    ha egyedül akarsz lenni, mondjad, de azért hagyd hogy mi cseszegessünk téged néha, mert biztos szeretünk :)

    VálaszTörlés