kedd, április 29, 2008

nagyobb kupit csináltam

egyedül ma este itthon, mint akármelyik buli alkalmával bármikor...
ropi, chips, üccsi, pálinka, felespohár, cigi, fullos hamutartó, tányérok...
áh... de ki a retkes, véreres faszt érdekel most ez, hiszen...

BL DÖNTŐBEN A MANCHESTER UNITED!!!!!!!!!!!!!!!!
IRÁNY MOSZKVA!!!!!!!!!!!!!!!
BAJNOK CSAPAT!!!! BAJNOK CSAPAT!!!!
:)

ennyi.

na, alig hogy ezt leírom, meg kiszínezem, jön Deszkástól egy sms: "Szia! Hogy vagy Kedves Marion, tartunk, lesz 2. Én szeretném, nagyon kívánlak!" erre csak annyi volt a válaszom: "Már csak a jövő héten érek rá..." (ami egyébként tök igaz, semmi kamuzás) bár szívem szerint azt írtam volna: "na, mi van??? nem tudtál mást becserkészni???? jó leszek én is???" (láttam, hogy levelezik a társkeresőn, de ugyebár egy pasi akkor dug, amikor tud, egy nő meg akkor, amikor akar... MUHAHA!!!!) na, még válaszolt: "Várom a jövő 7et. Pusza mindenhova!" ehhe... :)

Rock'n roll BAZD A LOVAT!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése