kedd, április 22, 2008

fáradt vagyok

nem mintha ez bárkit meglepne, mert szinte már általános nálam a dolog. alig bírtam kikelni az ágyból reggel. így jár az, aki sokáig tévézik. de ez az Aranyosi Péter akkora volt!!! nagyon jókat röhögtem... :)
mára terveztem, hogy meccset nézek, vagy a szokásos keddi csajos sorozatos estét tartom meg (BK,ER,GK), de szerintem inkább bezuhanok az ágyba és megpróbálom kipihenni magam végre. kell az erő holnapra. a nagy meccs napjára!!! :) ha győzünk, szerintem én azonnal betolok vagy három felest... az tuti. :) most már az antibiotikum kúrámnak is vége, szóval ihatok nyugodtan. :)
ma vissza kellene mennem még az orvoshoz, de egyrészt nincs időm, másrészt nincs kedvem. úgyhogy nem megyek. gyógyultnak nyilvánítom magam és kész.
megírtam a tegnapi srácnak, hogy off. Deszkás ma még nem jelentkezett. egyelőre ennyi, helyzetjelentésként. :)

1 megjegyzés:

  1. hát ez kúú@va jó, hogy reggel 8:49-kor még nincs új poszt!!! így gondolsz a szegény recepciósokra????
    :D
    DOLGOZZ

    VálaszTörlés