kedd, június 02, 2009

széjjel pörögtem magam

a hosszú hétvégén. ezen kívül kb. nem is történt semmi.
péntek este még opikkal berúgás a szomszéd kocsmában, majd otthon tépés. hazafelé, félrészegen, beugrottam Baluhoz, aki egy új szendvicsbárt nyitott. Balu egyébként szintén gyűrűs, kurva jól néz már ki, persze nem ismert meg, de aztán igen, mindegy. vettem egy Metál nevű szendvicset. hát tényleg az volt. :)
otthon tépés, tévézés, mittomén.
reggel 9-kor ébredés, Tesómékhoz át, teknős fogdosás (brrrr!!!!), mert elutaznak és megmutatják, hogy kell vele bánni.
aztán futás suliba. kurva jó volt. kicsit flörtöltem a tanárral. vagy ő velem. folyton engem nézett. és persze én vagyok az egyetlen tehetség a csoportban. talán ezzel is kivívtam a figyelmet. de amikor nyújtózott egyet és kivillant a szőrös hasa, majdnem ráugrottam... kár, hogy csak a vállamig ér. mondjuk, az ágyban mindenki egyforma. :)
suli után haza, majd futás Vikiékhez. délután 5-kor kezdtünk, úgy gondoltam, hogy este 10-re otthon is leszek, ehhez képest annyi agancsos kólát ittam, hogy a fél3-as éjszakaival takarodtam haza. otthon még olvasás, aztán döglés.
vasárnap 11 körül ébredés. 12-kor felhívott a Kos, hogy mit csinálok. kérdeztem, hogy miért? erre megnyomta a kapucsengőt. szóval már onnan hívott fel. gyorsan összevakartam magam, feljött, 40 percet beszélgettünk. édescsillag. úgy imádom. ő legalább mindig érdeklődik, hogy mifasz. mármint velem.
2 után jöttek át Banyáék, fotózkodni. rengeteget röhögtünk, készült megint vagy 300 kép. egészen estig nálam voltak és nagyon-nagyon jól éreztem magam velük.
miután hazamentek, filmet nézni kezdtem. először az Ég velünk, majd az Üvegtigris 1., de abba már belealudtam.
hétfőn dél körül ébredés. anyuval telefonon beszéltem, aztán leugrottam a boltba. megtekertem a maradék morzsákat, amit még találtam otthon, megnéztem a Spílert magyarul (nem bírtam ki, hogy a Kost bevárjam). nekem nagyon tettszett, sokkal jobban tudtam élvezni, mint feliratosan, pedig ezzel együtt már vagy 10-eszer láttam. :) utána elkezdtem a Hullahegyek, fenegyerek c. filmet nézni, de nem hatott meg. inkább a képeimet rendezgettem a gépen, meg vérfrissítést toltam a telefonom zenéire. felnyomtam rá egy csomó jazz zenét. jobbnál jobbakat. több, mint 2 órányi NuJazz pl. kiszorította a Quimby: Famili tugedör albumát. hát ez van kéremszépen... változnak az idők...
na, mikor már eleget basztattam a gépet, meg a telefont, de még nem voltam fáradt, akkor a maradék cigivel RiseFM-et kezdtem hallgatni. és persze begondolkodni. és persze a Bőgősről. de ezt itt nem részletezem.
éjfél előtt mentem a szobába, de akkor még olvastam is egy kicsit. ma 8-kor keltem, mert csak 10-re jöttem. hurrá. mondjuk így is hulla fáradt vagyok.
a múlt héten elhatározott "gazember" projekt egyelőre semmit sem haladt előre. nagyon nem is izgat. ismerkedem emberekkel, aztán majd lesz valami.
viszont, istenemre mondom, engem utoljára dobott pasi ebben az életben. UTOLJÁRA!!!! én többet nem hagyom magam szivatni.
mondjuk egyelőre érzéseket sem vagyok képes táplálni senki iránt (kivéve a Gyevi bírót ugyebár), szóval a veszély fenn sem áll, hogy esetleg megsebezne bárki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése