péntek, június 26, 2009

nem lesz netem

a hétvégére. nem tudok dolgozni, pedig lenne rá időm. nem tudom
csinálni a bizniszt pedig nagyon kellene.
a kurvaistenmegbasszamár a büdös kurvaeget ezzel a szájbabaszott
munkahellyel. hogy a faszom eldurran ettől a cégtől. pont azért
kellene a kibaszott net, hogy haladjak a másik melómmal, hogy le
tudjak innen lépni a gecibe, de nem, bazmeg, nem. ezek itt
keresztbetesznek állandóan. és csodálkozik, ha durcás vagyok. de hogy
hányszor el lettem engedve. hát anyád picsáját.
úgy elhúzok innen a véreres faszba, hogy csak porzik utánam minden.
spúr geci cég, inkorrekt és rémesen körülményes. elegem van.
minden munkámmal készen vagyok, de bazmeg itt kell ülnöm, hogy őrizzem
a népet. mert persze aki még itt ülhetne, az elment faszomöccse
tőzsdetanfolyamra, hobbiból. szopjon hanyatt. azt lehet.
szóval remek. borul minden. bankba nem érek oda négyig, pedig nagyon
fontos lett volna. postáról levelet kellett volna elhoznom.
arról már nem is beszélek, hogy 1 hete le van dumálva Barbival a
találkozó és most az is úszik. pedig reggel még úgy volt, hogy oké.
kibaszott ideges vagyok. elegem van. kurvára.
mondjuk az Isten fordítsa arccal a szarba a kibaszott tékábelt is,
hogy bazmeg csak délután 4-ig tudnak kijönni. mintha az emberek nem
dolgoznának olyankor a munkahelyükön. hogy a büdös picsába képzelik
ezt??? ezek is rohadjanak meg. kurvára ügyfélbarát a tevékenységük.
annyira tudtam, hogy ez lesz... hogy szar időpontot mondanak és nem
tudok otthon lenni.
kurvaistenverjebele az összes rücskös, teherbebaszott lófaszt. elegem van.
kiszállok. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése