péntek, június 19, 2009

elviszi minden időmet

ez a biznisz, de nem bánom. továbbra is látok benne fantáziát. tegnap
óta én is tolom a cuccokat, ma már iszom az energiaitalt (teljesen
természetes anyagokból van persze, nem RedBull) és valahogy jobb
minden. :)
tegnap este 10 után keveredtem haza, hulladék állapotban.
Szilveszterrel stagnálunk. szerintem nem lesz ebből semmi, bár
kérdezte, hogy mit tervezek a hétvégére, de nem biztos, hogy vele
akarok lenni. mit tudom én.
holnap mindenképpen neki kell állnom takarítani, most már nincs mese.
a lakás olyan állapotban van, hogy lassan én is hányok, ha hazamegyek.
:S
vasárnap Edunak újabb könyvbemutatója lesz, utána meg jó lenne elmenni
ZP-be, mert Irie Maffia koncert lesz. hogy kivel és hogy elmegyek-e
egyáltalán, az még kérdés. :)
a Bőgősről semmi hír (már ha ez érdekel valakit egyáltalán rajtam
kívül), pedig jó lenne, ha jelentkezne. én nem keresem. akkor leszek
igazán ember, akkor leszek igazán kemény, ha addig nem keresem, míg
haza nem jön. amíg ő nem keres engem. ez még minimum másfél hónap. :(
ki kell bírnom, különben egy darab szar vagyok. különben nem nézhetek
tükörbe nyugodt szívvel. és azt meg nem akarom. és van a tükrömnek
éppen elég baja, ha még neki állok köpködni is rá, akkor aztán vége
van... :S
nem akarok pasizni. nem akarok most senkit. valahogy nem vágyok arra,
hogy valakihez alkalmazkodjak megint, hogy randizgassak. mit tudom én.
belefáradtam. ja, hát meg persze a Bőgősre vágyom. vele már sínen
vagyunk. (egyelőre sajnos úgy, mint József Attila... :( )
tudom, az eszem tudja, hogy hagyjam a francba, de a szívnek nem lehet
parancsolni. bár tény, hogy egyre ritkábban gondolok rá. de gondolok
rá. aztakurvaélet. nem gondoltam, hogy ez ennyire kemény lesz. hogy
ennyire fogok szenvedni. dzsízász. :S
kell otthonra netet intéznem, mert a biznisz megkívánja. sokkal többet
kell vele foglalkoznom, mint amit munka mellett, munkaidőben tudok.
szóval kell a net otthonra. hurrá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése