kedd, június 16, 2009

szeretném megtudni a

kilétét annak az olvasómnak, aki San Diegoból olvas néhány napja. dobjon már egy mailt. meglátogatnám. :)

valamint, itt az új bizniszem, elkészült végre a webes felület, a WebStar. szóval nézzétek meg, regeljetek, a vendégID-hoz pedig írjátok ezt: 278458. :)
szerintem egyébként zseniális ez a weboldal, az egész fejlesztés, mindenképpen érdemes megnézni. :)

Hétfői válasza az előbb jött: "Feró bácsi nagyon vicces részegre itta magát a ZP-ben."
tudtam, hogy Feró van a ZP-ben, de hát ugye a meló, meg a biznisz... nem tudtam menni. pedig akartam. remélem, idén nyáron még eljutok egy koncertjére. ráadásul remélhetőleg Hétfőivel. :)

ja, a mai randi fél7-kor lesz a Stexben, lehet jönni leskelődni. :) én persze már úgy jöttem el otthonról, hogy haza sem megyek előtte (nem gondoltam, hogy végül a Stexben kötünk ki), na, mindegy, akkor addig legalább dolgozom még egy kicsit. a dekoltázsom természetesen a köldökömig ér, szóval remekül nézek ki. :) mint mindig. :)

csak állandóan hasmenésem van. pedig nem is boroztam már napok óta... ha az algákkal beindul a méregtelenítés, hát nem is tudom mi lesz velem. szerintem húzom a csíkot magam után. :) jaj, csak jönne már meg a cucc!!! fogyni akarok és szépülni akarok. meg persze kéne egy kis pénz is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése