vasárnap, június 28, 2009

biztos elmentem a

Flash koncertre este... :( dehogy mentem! addig szedegettem a netről az Ozorás trackeket, hogy este 9 lett. akkor meg már hova induljak el?
inkább kiírtam cd-re a javát és táncoltam egyet. meg tévéztem még. 
ma reggel 8-kor keltem, mentem szerződést kötni az új albérlőmmel. aztán takarodás a Határúthoz, mert Gibibabáék ott vettek fel, mentünk Ediékhez, hogy végre megcsodáljuk Kolos babát. Edi összedobott egy isteni muffint, KiPe nagyon finom pizzát sütött, nyíltak a boros és sörös üvegek, sőt, jófajta almapáleszhez is volt szerencsém. mindezt délelőtt 11-től. igazán nagyon jól éreztem magam, Kolos meg egy édestündércsillag kisfiú. nagyon szép és aranyos. mászik ezerrel, úgy néz ki, napokon belül fel is fog állni, mert már igencsak próbálgatja.
nemrég értem haza, kurvára nincs kedvem semmihez. bejelentkeztem msn-re, de nem is tudom minek. kurvára nincs kedvem Szilveszterrel találkozni. persze egyből megtalált. mondjuk, ha nem lépek be, akkor nem tudom, hogy keresett volna-e... na, mindegy.
most nem igazán értem a kétértelmű, sejtelmes dumáját, hogy akkor akar-e velem ma találkozni, vagy sem... de én rá nem kérdezek. nem vagyunk egymáshoz valók. nem mozgat meg, mint pasi, nem izgat fel egyáltalán. még úgy sem, hogy hónapok óta egy csókban sem volt részem, nemhogy bármi több. (a május elseje hajnalán történt dugást a Bőgőssel nem számítom sehova, mert az csak eü. menet volt, ráadásul az ő részére, nekem semmi örömem nem volt benne, a Kéményseprős történtet meg azért nem, mert az meg nem volt semmi, még dugásnak se nevezhetném. elájult mikor csinálni kellett volna valamit...)
hihetetlen, hogy nem tudok rágerjedni valakire, ennyi hónap pasinélküliség után. egyszerűen nem mozgat meg. régebben ennyi idő után az első szembejövőt az utcán megerőszakoltam. most meg???
nem mondom, hiányzik a szex, a gyengédség, valakinek a közelsége, de nem mindenáron. talán ez is egy fejlődés nálam. ki tudja???
azért, meg kell mondanom, hogy Csírabácsi viszont igencsak megmozgat. jó, már tulajdonképpen azóta, mióta ismerem (11 éve)... szóval ez nem újdonság, csak mostanában olyan ritkán találkozunk... de ma együtt voltunk Ediéknél és meg kell mondjam, hogy nagyon sokat változott, előnyére... szóval igazán... le a kalappal... és ha az esete lennék, hát bizony nem tiltakoznék... ;) nyuggerkednék vele simán. :) de psszzt!!! el ne mondjátok neki!!! :P 

nem is én lennék, ha az összes Ozorás track közül nem az lenne a kedvencem, aminek az a címe: Sex, Drugs and Rock'n Roll... :D hát ez valami zseniális. :) most már a telefonomra is feltöltöttem a cuccokat (lezúztam némi jazzt, pusztuljon), szóval a metrón, meg mindenféle járművön ma elég durva mozgással toltam a napot. :) ahogy kell... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése