péntek, június 12, 2009

estig sem múlt

el a hulladékságom. szarul voltam, nem kívántam igazából semmi kaját, szédelegtem, fáradt voltam. így kihagytam Judittal a Fészekben a bulit. remélem, nem haragszik...
azért persze megcsavartam a magamét, el is durrantottam és a Viasat3 előtt töltöttem 7-től 9-ig az estémet.
a Szex és New Yorkban megint olyan témákat feszegettek, hogy begondolkodtam egy kicsit... pl. Charlotte ügyvédje, aki egyáltalán nem jön be neki, de mégis baromi jól érzi magát vele. ilyen volt nekem a Bőgős is. hogy egyáltalán nem tetszett. sokáig idegenkedtem tőle. de nagyon jó volt vele, fantasztikus a kisugárzása, és ezzel (is) teljesen magába bolondított.
aztán ugyebár kiadták Carrie könyvét, ami a cikkeiből áll. ez ugyebár olyan szitu, mint mikor nekem beleolvasnak a blogomba. Mr. Big is elolvasta a könyvet, majd egy egész éjszakán keresztül kérte számon azokat a dolgokat, amiket Carrie leírt róla, aki szerencsétlen, nem győzött magyarázkodni, hogy azok csak cikkek, és az a múlt. (ez csak egy blog, egy személyes napló, blablabla... ugye ismerős???) és hogy miután Big elolvasta a könyvet és számonkérte Carriet, Carrie rájött, hogy ezután, miután már kiderültek Biggel kapcsolatos gondolatai, érzései (múltbeliek), már semmi nem lehet közte és Big között. és ugyanez történt velem is már számtalanszor, amikor valamelyik pasi rátalált a blogra, vagy én megmondtam neki az elérhetőségét. beleolvasott és elmenekült, vagy legalább is megváltoztak az érzései, gondolatai irántam.
és mennyire ismerős az érzés, a szitu, amiben Carrie volt, hogy csak annyit akart, egy pasi ráfeküdjön, hogy érezze a súlyát. semmi másra nem vágyott a sok magányosan eltöltött idő után. és hát nyilván Bigre vágyott, hiszen ő volt a nagy szerelem, mint nekem a Bőgős. és így voltam én május elseje hajnalán, amikor hagytam, hogy a Bőgős megdugjon. mert akkor már 2 hónapja nem voltam pasival, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy ő a nagy szerelem, ő kell nekem, akkor is ő kellett... más dolgokról is gondolkodtam, de azt már csak erős idegzetűeknek ajánlom, ezért nem is írom ide, hanem máshova.

hajnalban tök korán felébredtem, egy csomót köhögtem, úgy néz ki sikerült megfáznom. hogy örülök. :(
ma msn-en megtalált Borász, aki egy hete félreküldte az sms-ét. mondta, hogy kínos volt számára, én meg jeleztem, hogy jót röhögtem. azóta már az a lány is levesben van, most facérban nyomja. mármint a srác. erre én: "hajrá" és töröltem msn-ről. most mi a faszt beszélgessek vele??? ja, de azért ma este még elküldök neki egy "félrement" sms-t. csak azért is. ;)

tegnap felhívtak biznisz ügyben. mivel ugyebár visszamondtam, hogy pénzügyi okok miatt nem tudok belevágni, képesek voltak annyit variálni, hogy tudjanak segíteni nekem. annyira szimpatikus voltam az egyik csúcsvezetőnek (aki már kitalálta, hogy majd tartok telefonos tréningeket a partnereknek, mert én értek hozzá), hogy nem akar elengedni, nem akarja, hogy ha csak a pénz az indok, akkor az ne oldódjon meg. szóval csak az egyharmadával kell beleszállnom, és bár az is megterhelő, de kibírható jelenleg. már rajta vagyok az ügyön, hívogatom az embereket, mert nagyon-nagyon gyorsan szeretném visszatermelni legalább a befektetésemet, meg nyilván annál jóval többet.

annyira elegem van a munkámból, hogy az nem igaz. persze, OJ jófej, meg korrekt, de kurvára fárasztó. kurvára elegem van belőle. meg abból is, hogy itt kell rohadnom napi 100 órában, szar pénzért. és még csak esélyem sincs arra, hogy fizuemelés, vagy valami bónusz... úgyhogy ebből elég. ha egy kicsivel többet meg tudnék keresni a másik biznisszel, akkor már pattannék is innen. azonnal. de ha ügyes vagyok, a mostaninak dupláját, sőt háromszorosát is megkereshetem, szóval rá kell gyúrnom. aztán illa berek, nádak, erek... beadom a felmondásom a gecibe. életem legszebb napja lesz, mikor végre önállósodom. :) ma egyébként amúgy is geciszar hangulatban vagyok. illetve csak ha munkáról van szó, meg a cégemről. mindenkit utálok. :( szóval éppen ideje, hogy végre ne legyen főnököm. ebben a bizniszben most nagyon hiszek, képes vagyok feláldozni a szabad estéimet erre, hogy haladjon a dolog. aztán majd mindenki bekaphatja. már ha megengedem. ;)

ma már tényleg meg kell látogatnom a Tesóm lakását. remélem, a jószágok, növények még élnek. holnap érkeznek haza a nyaralásból, igyekszem addigra rendet vágni, hogy úgy nézzen ki, mintha állandóan ott csiszatoltam volna. :)
van egy csomó házim holnapra, annak is neki kell állnom este, hogy készen legyek. talán Katinka feljön a cuccáért, de a házi miatt muszáj, hogy lepattintsam gyorsan, bár szívesen dumálnék vele, meg tépnék vele, de most erre nincs időm.
holnap iskola, már nagyon várom!!! :) bár a filmeket nem néztem meg, amik fel voltak adva, de majd kútfőből bepótolom valahogy. ;)

próbálok a hétvégén pihenni is, mert már éppen a végét járom az erőmnek. ki vagyok készülve, mint a medvebőr. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése