péntek, június 26, 2009

végre felpezsdült a

lakásbiznisz. tegnap is jött valaki megnézni, elvileg ma is jön...
hátha kiveszik már. nyomatom a hirdetéseket mindenfelé, mert már éppen
2 hónapja áll üresen. :(
otthon pakolásztam kicsit, de sokat nem haladtam. leginkább a
dolgozószobában raktam rendet, hogy ha jön a kábeles ember, legalább
ne dobjon hátast. (tehát ruhaszárítóról száradó bugyik leszed, szárító
összecsuk stb.)
ennyit bírtam csinálni. aztán jött a vihar, a tévézésemet majdnem
keresztbe húzta, de aztán csak megjavult.
a sorozatok után megnéztem 1 hét alatt hatodszor is a 2006-2007-es
Ozora dvdt, aztán mentem aludni.

gondolkodtam Szilveszteren és nem kívánom. valahogy nem pörögtem rá.
mármint testileg. sem. lehet, offolni kellene. mondjuk ő nagyon
lelkes. kicsit még mindig a testem miatt fosok, hogy mit szól, ha
meglátja... amúgy meg leszarom, mert tényleg nem érdekel, mármint a
srác... jaj, nem tudom. nem akarom ezt a vasárnapot már egyáltalán.
de nem görcsölök. majd alakul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése