szerda, június 10, 2009

mégsem megyek egyedül

este? már több jelentkező is akadt. pl. a Dobos. aki mostanában megint foglalkozik velem. már a számát is megadta. sőt, fel is hívott, hogy fussunk össze, de akkor pont anyuéknál voltam.
aztán meg Judit, hogy mégis ráér. szupi. :)
egyébként fontos, hogy ezeken a jam session megmozdulásokon még véletlenül se jelenjek meg mindig ugyanazzal, pláne nem ugyanazzal a pasival. szóval a legjobb, ha mindig más fickóval vagyok ott. már csak azért is! még ha csak a Majorról van szó (aki ugyebár Béta exe és hát nyilván nem akarunk egymástól semmit), akkor is!!!! lássák, hogy nem vagyok elveszett.
úrjézus. mindig ez az állandó megfelelési kényszer. hogy unom már!!! de azért mégiscsak tolom... :(
LAndie! neked nincs kedved jönni??? jut eszembe... azért írom ezt most ide, mert tudom, hogy hamarabb olvasod, mintha mailben menne. :) lesznek jóképű hímek. :) NA???? :)
alapvetően jó kedvem van ám. remélem, ez jön le a sorok közül mindenkinek. ;) hogy mitől, azt én se tudom, de jól vagyok. és ez a lényeg, nem? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése