szerda, január 21, 2009

zsír-zsír-zsír

hurkazsír!!!!!!!!! :D
jelentem, a Kos lefoglalta jövő hétvégére a szállásunkat.
és hova??? KŐSZEGRE!!! a Portréba... juuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!! a 6-os szoba lesz a miénk... annyira boldog vagyok!!! nagyon régóta vágyom oda vissza. és most.... TADADADAMMMMM!!!! :) már csak másfél hét és indulunk!!! jupppiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!
hú, mire kitaláltuk, hogy mi legyen... 10 helyet írtunk össze, aztán rangsor, ő is, én is, aztán szűkítettünk 5-re, aztán 3-ra. Kőszeg, Kalocsa, Kisbér. végül ez a hármas maradt. bár voltak még egyéb ötletek ugyebár. Tusnádfürdőt totál komolyan gondolta ez az ember, nála másodikként szerepelt... pedig utánanéztem, és több, mint 500 km... de hogy ő szeret vezetni... remek. :)
naszóval rangsor, aztán átrangsorol, aztán megint, de az első három ez lett. ebben a sorrendben. mondtam, kezdje Kőszeggel, hívja fel, ha nincs hely, megyünk tovább. és elsőre sikerült. az a szoba, az a szálloda...
WHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
titkon nagyon reméltem, hogy Kőszeg lesz a végállomás, de nem akartam befolyásolni. hagytam, hogy magától jöjjön rá, hogy mit akar, mi tetszik neki. aztán azért csak addig sugalltam neki dolgokat, míg végül nála is az nyert... :)
ma meg megyünk moziba, megnézzük a Spílert... lálálálálááááááááááááááá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése