szerda, január 28, 2009

megtörtént az ordenáré

IHB buli tegnap. igazából csak I volt. H és B nem. de az nem is baj. :)
mocskos lerészegedés és betépés esete forgott fenn, hajnali fél2-kor feküdtem le.
behúztam újabb pipát a naptárba, mert nem kerestem a Bőgőst tegnap. viszont a Spíler zenéjét hallgatva eléggé rászívódtam a kőszegi hétvégére, meg a Kosra, úgyhogy neki nyomtam rövid üzenetben az ötleteimet... hogy mit és hogyan... Bétáéknak többször rám kellett szólni, hogy: "Marion! itt vagy még??? hahóóóóóóó!!!" :D szóval kész voltam, mint az M5-ös.
ma reggel red bullt kellett vennem, hogy életben maradjak. melóm annyi, mint a szar, de persze semmi kedvem hozzá.
most éppen azon nyökögtem TG-nek, hogy úgy felhívnám a Bőgőst... de persze nem fogom. őszintén szólva, azért vártam, hogy ha tegnap nem is, de ma legalább keres, hogy mi a szitu... jó, mondjuk még nincs vége a napnak... még kereshet... :)
nem tudom, mitől van bennem ez a rengeteg erő, de csak arra gondolok, hogy egyszer végre nekem puncsol valaki és nem én futok holmi szekér után, ami baszik felvenni... meg hogy most nálam van a labda, egyértelműen...
Bétáék egyébként kiborultak attól, hogy elmegyek a Kossal Kőszegre, annak ellenére, ami a Bőgőssel történt... hát... tényleg meredek szitu... de úgy érzem, ezt kell tennem. aztán persze lehet, hogy majd megbánom, vagy nem érzem jól magam, bár most egyáltalán nem vagyok úgy rácuppanva a Bőgősre, hogy rá se tudjak nézni másra, szóval akár még jó is lehet... :) jó lesz!!! és kész. ennyi. nem agyalok rajta. pénteken 3-kor telefon kikapcs és belevetem magam a Vakációba. :)
hiányzik ám a Bőgős... most, hogy újra láttam, hosszú idő után, meg beszéltünk, meg több időt töltöttünk együtt, meg érzetem az illatát, meg kaptam puszit a szám sarkára... naszóval ezzel aztán felkavarta az állóvizet, megbizsergetett rendesen... de most akkor sem szabad mutatnom, hogy megőrülök érte... nem bizony!!! :)
fel akartam ma menni a Koshoz, beteglátogatóba... háááááttt... egyrészt nem tudom mikor végzek a melómmal, mert extra statterek vannak ma, másrészt meg hulla fáradt vagyok, harmadszor meg... nem is tudom... na, majd még meglátom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése