szerda, január 07, 2009

valami megtört bennem

furcsa érzésem van. gyomorgörcs. valahogy azt érzem, hogy mégiscsak vége a Bőgőssel. annyira hideg volt a levele. annyira nem volt benne semmi kedvesség. persze, írta, hogy ne haragudjak, meg majd hív... de valahogy azt érzem, hogy nem lesz ez az egész olyan, mint eddig volt. hogy valami benne is megtört velem kapcsolatban, vagy a kapcsolatunk terén...
sajnos elkövettem egy hibát. tegnap beléptem az emailjeibe, mert már annyira ideges voltam. tudni akartam, hogy nem más csaj miatt van-e az eltűnés, vagy egyáltalán tudni akartam valamit róla, gondoltam, hátha a levelezéseiből kiderül valami. ma is megpróbáltam belépni, már én se tudom miért, miután leveleztünk, és láttam, hogy megváltoztatta a jelszót.
azt hiszem, a bizalmát is eljátszottam ezzel a húzásommal. pedig nem vagyok kutakodó csajszi. nem jellemző rám. de mikor kibökte anno, hogy mindenhova ez a jelszava, naná, hogy ki kellett próbálnom. és persze működött. és néha elfogott a vágy, hogy újra meg újra megnézzem a levelezését. és csak későn vettem észre, hogy a tetvedék citromail is kiírja, mint az iwiw, hogy mikor lépett be az illető utoljára. picsába. ettől függetlenül, illetve ennek tudatában lépkedtem be azóta. gondolván, hátha nem is figyeli, hogy mi van ott. olvasatlan levelét nem bántottam természetesen, 2 percnél többet soha nem töltöttem ott el. de ez meg már csak magyarázkodás. ha rákérdezne, hogy miért csináltam, nyilván őt sem érdekelnék a körülmények. jogosan.
jajnekem. miért kell mindig elbasznom????? már megint az én hülyeségem... mert nem bírok magammal.
félek. konkrétan nem merek a szeme elé kerülni. lehet, hogy mondjuk ő is így van ezzel. hát az remek lesz. majd azért nem keres, mert nem mer, de amikor meg végre elszánja magát, akkor meg én nem merek vele találkozni, és akkor kábé az lesz a vége, hogy nem is találkozunk egyáltalán...
szarul vagyok. ideges vagyok. kedvetlen vagyok. nagyon rossz előérzetem van. rémes. tiszta idegroncs vagyok.
nem akarom elveszíteni, mert nagyon-nagyon szeretem. bármennyit is görcsöltem miatta az elmúlt napokban, bármennyit "köpködtem" rá (ma már magamban "patkány"-nak tituláltam, amiért nagyon szégyenlem magam), mégis nagyrészt aggódásból, meg mert hiányzott, meg mert szeretem.
éppen meséltem TG-nek, hogy mikor hétfőn este dühöngve forgolódtam az ágyban, akkor is azt dünnyögtem magamban: "szeretlek te seggfej" és tényleg a legnagyobb szeretettel gondoltam rá. meg gondolok rá most is, meg minden pillanatban.
csak attól félek, hogy nála ez már nem így van. és akkor meg lehet, hogy nem is akarja folytatni a dolgot tovább, ha előkerül, vagyis idő kérdése, hogy lepattint. az is lehet viszont, hogy folytatni akarja, erőlteti, de nem lesz semmi olyan, mint régen volt. mint január 2-a előtt volt. és akkor meg minek gyötörjük egymást??? én nem akarom, hogy egy fos legyen az egész... akkor inkább, bár bele fogok dögleni, meg fog szakadni a szivem és hónapokig nem leszek képes senkit szeretni, vagy talán soha többé se már, de még szóbaállni se leszek képes senkivel, de akkor is ezt kell tennem. akkor be kell fejeznünk.
nyilván, ha visszatér hozzám, vagy egyáltalán "az élők közé", először döcögősen indul majd be az egész, de ha érezhetően fennáll hosszabb ideig, vagy érezhetően fos lesz, akkor véget vetek neki.
szép kis nap ez a mai. csodálatos. Béta sírva hívogat, a Kost lemondtam ma estére, ő is felhívott, hogy mi a baj... áhhh... nekem is bőgni lenne kedvem leginkább. cserébe itt rohadok a munkahelyemen és nem csinálok egész nap semmit. nem mondom, jól esik, de akkor inkább lennék otthon.
ekkora fostengert, mint ami most van körülöttem... hogy a pénzügyeimről már ne is beszéljek... áhhh... zsilettek sziasztok...
ma hazamegyek és főzőcskézésbe fogom ölni a "bánatom". hátha az kicsit lenyugtat. aztán csinálok egy joet és elpöfékelem. az lesz a tuti. :)

8 megjegyzés:

  1. Drága,
    már nem állom meg szó nélkül, mert véleményem van :-)
    1. ha vki depressziós, nem vágyik másra, a nőjére sem, önmagát marcangolni, fájlalni csak egyedül tud a legjobban az ember
    2. sztem Ő ilyen, hogy mindig el fog tünedezni, persze, ha már "alapokon" nyugszik egy kapcsolat, akkor könnyebben elviselhető, de nehéz
    3. bizonytalansági esetekre levelezés olvasgatás lehetséges, én is megtettem és bizony volt, hogy jól tettem (fény derült a sunyiságokra és, hogy nem in én vok hülye), én mindig felmentettem magam, lehet, hogy nem etikus, de szükséges...
    Panninéni

    VálaszTörlés
  2. végre valakinek véleménye van. :) nem véletlenül ontottam ki ide a gondolataimat. vártam, hátha kapok valami iránymutatást...
    1. értem. igaz. én is szoktam begubózni.
    2. ezt is vágom, kezdem látni... mondjuk ha már együttélnénk, csak más lenne.
    3. nem vagyok büszke az email leskelődésre, sőt, igazából elítélek minden ilyesmit, ha más csinálja. lehet, bevallom magamtól, mintha nem tudnám, hogy tudja. az talán egyenesebb lesz. "kétségbeeséssel" indoklom majd, hátha.
    Panninéni!!! Köszi hogy vagy!!! :)

    VálaszTörlés
  3. ha köcsögségnek tartod, akkor is leírom, de nem csoda, ha soha többet nem jelentkezik.
    nekem egyszer néztek a telefonomba, erre NINCS mentség. se féltékenység, se aggódás, se szerelem.
    ez alap.

    VálaszTörlés
  4. Valszeg más mércével mérünk, én attól sem kattant ki soha annyira, ha az én dolgaim után szaglásztak...nem volt jó, de megértettem. Nálam bocsánatos bűn. Nem okos dolog, nem jó dolog, de van, hogy célravezető, ha a másik néma, te meg érzed, hogy nem stimmel valami. Inkább, mint a hetekig tartó örlődés és önmarcang.
    Persze, igen, a következményeit viselni kell.
    Amúgy meg tudjuk, hogy hányan tudják a jelszavát? Lehet, hogy nem te vagy az egyetlen...
    Panninéni

    VálaszTörlés
  5. nyúl, valszeg neked is igazad van. meg Panninak is. mindenesetre jól belémraktad az ideget...
    bár ma reggel már úgy ébredtem, hogy nem is érdekel, mi lesz. valahogy teljesen lemondtam róla. nem tudom, hogy innen hogyan tudnánk folytatni. meg hogy akarom-e folytatni. nem tudom... :(

    VálaszTörlés
  6. Az e-mail leskelődéshez annyira nem szólnék hozzá, engem tuti kiakasztana, de úgy látom másoknál máshol van az ingerküszöb.
    De nekem már régóta csípi a szemem az eltünedezgetés...én sem tudnám tolerálni, max hébe-hóba. De itt ez permanens. És lehet én is olyan vagyok mint te Marion, hogy olyan kapcsolatot vágyom, hogy "akarjanak" és ezt éreztessék is, persze azért normális határok között. De ha azt érzem, hogy neki mindegy, hogy velem vagy nélkülem...akkor pápá.
    Vell

    VálaszTörlés
  7. Vell: hát igen. ezzel is bajom van, persze. de ha megorrolt az email miatt, és baja van, és szakítani akar, akkor mondja meg. ha meg nem ez van, akkor viselkedjünk normálisan, és tényleg jó lenne érezni, hogy akar...
    igazából, mivel a múlt héten mondta ki először, hogy szeret, talán csak azóta várhatom el, hogy éreztesse, hogy akar... ámbátor, nyilván nem szilveszterkor jött neki először ez az érzés, hanem már előbb...
    valamint, hogy 2 eltűnésnek is megvolt az oka, amit utólag megbeszéltünk, tehát nem mondhatom, hogy ok nélkül, folyamatosan csinálja ezt.
    most már nem maradt más, csak várni, hogy mikor hív és hogyan. ennyi. akkor majd minden kiderül...

    VálaszTörlés
  8. végül is igazad van...
    Mindenesetre én remélem, hogy jól fog alakulni
    Vell

    VálaszTörlés