vasárnap, január 04, 2009

kicsit paranoiás vagyok

vagy csak túl sokat téptem a hétvégén. pl. ma este is...
egyre-másra szerelmes smseket küldözgettem a Bőgősnek. péntek este is, meg ma is. picsába. nem akarom, hogy befalcoljon. vagy már meg is történt??? azért kerül engem??? esetleg átgondolta a hétvégén, hogy túl sok vagyok neki? hogy nagyon túlzásba viszem a szeretetet??? hogy megfojtom???
jajnekem. jajajajnekem. :S
nem akarom ezzel elszúrni. le kell állnom erről az ömlengésről. mégpedig most azonnal, ha jót akarok.
vissza kell vennem az édibédiségből sürgősen. már eleve a "szeretlek" szóval is fukarabban kell bánnom. belőle is csak részegen jön ki, józanul véletlenül sem...
lehet, hogy így akkor nem is szabadna komolyan vennem??? bár azt mondja, mindent vállal, amit részegen mondott... de lehet, hogy így mégsem ér semmit az egész????
eszembe jutottak a kócos zsidólányok is persze... picsába...
biztos tudok aludni. aha. hogyne.
úgy döntöttem, egyelőre nem jelentkezem nála. kíváncsi vagyok, mikor keres és hogy mikor akar velem a héten találkozni... nem bünti ez, meg semmi harag, csak teszt. hogy a múlt hét történései után miként látja a dolgokat. mennyit szándékozik velem lenni. ha visszaállunk a heti 1-2 találkozásra, akkor sürgősen beszélnünk kell erről... :S
pénteken biztos látom, mert egy kiállításmegnyitón játszik. és kíváncsi vagyok rá, úgyhogy elmegyek. Csilla kb. pont nem érdekel. de hogy addig akar-e... szakít-e rám időt??? az kérdés... nagy-nagy kérdés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése