kedd, szeptember 02, 2008

a Vagina Monológokat

néztük meg ma Banyával. mert ma is találkoztunk. ma is nálam alszik.
a film hatalmas élmény volt mindkettőnknek. rádöbbentünk, hogy milyen kincs van a lábunk között. mindenkinek ajánlom a figyelmébe, akár férfi, akár nő. MINDENKINEK!!!!
mielőtt hazaértünk, bevásároltam. vettem két aranyhalat. egy sapkásat, meg egy foltosat.
a sapkásat Brúnónak neveztük el, a foltosat meg Hugónak.
fél óra alatt rendbevágtam az akváriumot. két növényt raktam bele, újakat, szépeket. meg lepucoltam a "tereptárgyakat", szóval nagyon szép lett. :) most már Rambónak, aki a túlélőcsiga, szóval Rambónak nem kell egyedül hervadoznia, magányosan.
a macska rászívódott rendesen. szokás szerint. újra van szórakozása. remélem enni is fog újra, és nem halat. :)
hú, még rengeteg mindenről beszéltünk, meg röhögtünk sokmindenen, de most annyira fáradt vagyok, hogy megyek/megyünk aludni. és Bódi Csabit se láttuk. na, mindegy.:)
jóccakát. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése