szerda, szeptember 17, 2008

fekete-fehér

a Mikiegér... énekli az Amorf Ördögök...
na, én meg fekete lettem. :)
aranyosan befestettem a hajam kékesfeketére. és, jelentem, fasza. :)
pénteken fodri, átvágja kicsit, lehullik a régi, törött csúnyaság és még szebb leszek. mondjuk a jelenlegi hosszát sajnálni fogom, de megkérem a fodrászt, hogy azért ésszel vágjon. csak a legfontosabb részt nyírja le. :)
a gáz az, hogy persze a fülem, a nyakam, a bőröm elég sok helyen a fejemen festékes maradt. mert nem jött le... remek. :) na, majd elmúlik. :)
ugyanezzel a festékkel a szemöldököm is bekentem, érdekes lett, de jó. szerintem. ja, aztán meg kiszedtem, viszonylag jól sikerült az is.
szóval ma szépítkeztem. most még eszek, aztán meccset nézek, meg tépek egy kicsit. mert az jó.
hmhm. TG... bénázunk, de nyitogatunk egymásfelé. szívcsücsök. volt. és lesz is. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése