szombat, szeptember 13, 2008

kétszer

feküdtem le aludni tegnap. egyszer este 7-kor, aztán meg éjfél után.
először persze már a tv előtt elaludtam. aztán mikor bementem, hogy tényleg alszok, akkor már nem tudtam.
visszajöttem netezni meg tévézni.
Hétfői kicsit kiakasztott. küldött sms-t, hogy megint nincs kivel buliznia. hogy az éjszaka közepén egyedül van. írtam neki, burkoltan, hogy jöjjön fel, bulizzunk itt, mert nincs kedvem elindulni sehova. ezt nem díjazta. szinte be is sértődött. hát jó. itt ezt is befejeztem.
egyrészt mert nem tetszik nekem ez a "ha nincs ló, jó a szamár is" szerep. megalázó. (a múlt csütörtökön is ugyebár azért találkoztunk, mert nem volt más, akivel bulizhatott volna)  másrészt meg fél tőlem? hogy leteperem, vagymi? nem mer feljönni??? naszóval erről ennyit. ha mégegyszer így bepróbálkozik, valami hasonló szituval, közlöm vele, hogy le lehet rólam pattanni. nincs rá szükségem.
ma délben keltem fel, azóta kockulok, mosok, takarítok. semmi egyéb.
még mindig a pénzszerzésen dolgozom... egyre érdekesebb módszerekkel. tegnap a Tesómmal is sikerült telefonon jól összebalhéznom emiatt... de nekem kell ez a műtét!!!!! én már nem bírom tovább!!!! tudom, teljesen el fogok adósodni... tisztán látom a helyzetet... de talán mégsem. majd kiderül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése