péntek, szeptember 05, 2008

nyomtam

egy hard resetet az éjjel megint. uhhh... Hétfőivel mentem le WB-be. este 8-kor taliztunk, negyed 4-re értem haza... :) úgy beálltunk, mint a gerely. mondjuk főleg ő. én úgy indultam el otthonról, hogy téptem egy kicsit. szóval nekem aztán... jajjj... aztán három vodkaakármi, meg végül egy fütyülős málna... ő meg vagy 10 korsó sör, meg a málna... ahhh... eléggé imbolygott hazafelé.
rengeteget dumáltunk, röhögtünk, majdnem táncoltunk is, de aztán mégsem. a dekoltázsomról le nem vette a szemét... :) ahhh... "sajnos" kezd egyre szimpatikusabb lenni... sokszor merültünk el egymás szemében, bár én inkább zavarban voltam, és alig mertem ránézni. mert olyankor bizony, ha hosszabban "szemeztünk", elég nehéz volt lefognom magam, hogy ne húzzam oda a fejét és csókoljam meg... hajnalfelé már egymás mellett ültünk, akkor már mintha meg akarta volna fogni a kezem, vagy megérinteni, vagy valami, de aztán nem lett ebből semmi. két puszival váltunk el a kapumban.
fura ez az egész... ma estére is hívott bulizni pl.... de amúgy meg majdnem megbánta, hogy írt sms-t, hogy tegnap bulizzunk, mert hát nem tudta, hogy én milyen várakozással tekintek a találkozó elé, hogy én mit várok ettől, mire gondolok, stb. itt egy kicsit persze elment a kedvem az egésztől, de annyira jó társaság volt, annyira édes volt, hogy egyszerűen nem voltam képes felállni, otthagyni és hazamenni.
most mit mondjak??? kurvajó volt vele... és mit mondjak még??? szerintem picit bele is szerelmesedtem... mondjuk, ez már a mai nap hozadéka. amikor is eszembejutottak dolgok... vagy nem tudom... asszem mintha lenne valami ciccergés... a részemről.
hogy a részéről mi van??? fogalmam sincs... szerintem egyébként semmi... bár néha tényleg úgy nézett, hogy... jajnekem... kevesen néztek még így rám... oké, ezt betudhatjuk az alkohol általi befolyásoltságnak is, de kicsit had higgyem már, hogy nekem szólt, csak nekem, csak rólam és az alkohol csak abban segített, hogy ellazuljon... hogy merjen gondolni valamire, hogy merjen rám nézni... stb.
reggel persze nem tudtam felkelni 7-kor, 11-re értem be, opi indította a műszakot, aki 7-kor még kocsmában volt. nice. szép kis munkahely. :)
belépek iwiwre, kispiros. mondom kijafasz? aszittem Nóri. hát nem. Repülős. még egy múlt heti levelemre válaszolt. (Grafit egyik rajzát küldtem át neki, mert volt benne utalás Lada Nivára, meg különbenis az volt a címe, hogy boldog születésnapot péter... szóval több szállal is kötődött hozzá és ezért...) és tök kedves volt. és lehidaltam. azt hittem, soha nem ír már többet. meg egyáltalán... áhhh... azért tök intelligens, meg normális ez a fiú... ez azért nem mindegy. hogy tudja kezelni a dolgokat korrektül.
holnap Orosszal randevúzok. átjön hozzám. tudom-tudom, ezerszer megfogadtam, hogy nincs első randi nálam, de így alakult. vele ismerkedtem meg a szakítósblogon. kíváncsi leszek. tegnap 45 percet beszéltünk telefonon... ő hívott. kellemes a hangja. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése