péntek, szeptember 12, 2008

hatalmas zúzás

volt tegnap este a Belga. miskolci Belgával kiegészülve... whááááááá!!! pont akkor értem oda, amikor elkezdték az első számot, és az utolsó után haza is mentem. állati jó koncert volt. ;) még mindig szívcsücsök ez a három ember... bár Bauxit helyett kezd inkább Mégötlövés előtérbe kerülni... lehet, Ozora miatt is. nem tudom. valahogy most hozzá jobban vonzódom. na, nem mintha ezzel lehetne kezdeni bármit is, csak úgy megjegyzem.
hulla fáradt vagyok, szokás szerint. most jöttem az ügyvédtől, intézem a lakásügyeket.
a műtétre még mindig nem sikerült pénzt szereznem. tehát továbbra is szükségem van félmillió forintra. szinte bármilyen megoldás is érdekel. de tényleg. ha bárki tud segíteni, ne habozzon. na, mondjuk kb. 5-6 ember tudja olvasni jelenleg a blogomat, nem lesz túl nagy a merítés, ahol segítséget kérek, de hátha...
dejó, ma csak 2-ig kell dolgozni. utána takarodok egy hitelközvetítőhöz, próbálkozom ott is, hátha... még szeptemberben meg kellene szereznem ezt a pénzt... ajjjajjj... kemény menet lesz. :(
ha ma hazaérek, egyből bedőlök az ágyba. alig állok a lábamon. pörgős hét áll mögöttem. mondjuk, a hétvége csendesnek ígérkezik, de persze ezt még talán nem jelenteném ki előre. hogy holnap Kaukázusra nem megyek ZP-be, az biztos. elég volt.
egyéb betegség nincs. élek. virulok. pörgök, mint a guminyúl. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése