péntek, szeptember 05, 2008

itthon töltöm

az estémet. Hétfői végül nem keresett. pedig a Trafóba invitált ma estére. és el is mentem volna, ha még ráerősít, hogy szeretné. de nem tette. kár. pedig már azon agyaltam, mit veszek fel...
egyébként persze hullafáradt vagyok. délután 6-tól 8-ig aludtam egy kicsit. aztán felkeltem, összeraktam a tiramisut holnapra, amit Orosznak ígértem. kicsit pakolásztam, mosogattam, de úgy döntöttem, nagyobb ügyet nem csinálok a takkerolásból.
igazából Hétfőivel lennék most. elképzeltem, hogy éjszaka eljön ide, a Trafóból, és felcsönget, hogy látni akar. nem bánnám, ha így történne... persze erre zéró esély van, hogy így fog történni...
hihetetlen jót beszélgettünk tegnap. nagyon megérintett sok dolog amiről szó volt... sok-sok közös vonásunk van... pedig ő is vízöntő... mondtam is neki, hogy ámbátor fenntartásaim vannak a Vízöntőkkel kapcsolatban, mégis, talán ő az első, aki nem hordozza magában azokat a tipikus vonásokat, mint azok, akiket eddig közelebbről ismertem ebből a körből. (pl. az apám, exférjem, Repülős)
folyton a szemeire, a tekintetére gondolok... ahogy rámnézett, ahogy mosolygott... hogy besértődött azon, hogy itt a blogban "kisfiúnak" neveztem. pedig csak egy általánosítás. egy kedves jelző. de ebből már nem jövök ki jól... :S
jó lenne még találkozni vele... kíváncsi vagyok, fog-e még jelentkezni... megígérte, hogy csapunk egy abszintos estét. mert még soha nem ittam abszintot, és hogy akkor azt vele... hát... állok elébe... ;) szeretném tudni, hogyan csókol... kíváncsi vagyok nagyon... isteni a stílusa (mind öltözködésben, mind dumában), pont az ideálom külsőre... csodaszép barkója van... ahhhh... jó lenne tudni, hogy gondol most rám... hogy eszébe jutok... hogy eszébe jut a tegnap este...
najó, nem pörgöm bele magam túlzottan... az a biztos...
picsába. lehet, hogy tényleg belezúgtam. OMFG!!!! :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése