csütörtök, szeptember 25, 2008

mégiscsak találkoztam

tegnap R.szervezővel. érdekesen kezdődött az egész. a nap folyamán nem írt egy sort se. én se neki. aztán rápillantottam az adatlapjára, és láttam, hogy kibővítette, hogy komoly kapcsolatot keres, stb. szóval ilyet. erre írtam neki, hogy mijafasz? levelezni kezdtünk, majd beközölte, hogy nála nem történt elsőre semmi, így komoly kapcsolatot velem nem, de lazát szívesen. mondom, remek, akkor menj a faszba. aztán mégiscsak az lett, hogy este értem jött és kivitt magához kocsival. ott betéptünk, aztán bemutattam a fuvolatudományom. aztán lefeküdtünk aludni.
az egészben az volt a gáz, hogy egyrészt ő hozzám sem ért (ja, hát az a baja, hogy nem jövök be neki külsőre), mégcsak meg se csókolt. de semmi. a mikrofonpróbát persze élvezte. 10-es skálán 10,5-öt adott rá, ami azért nem rossz... ;) mindez a tévé előtt játszódott le. ahogy végeztünk, ő nézte tovább, meg én is. ő a foteljában küppedt, én meg a kanapén.
mikor lefeküdtünk aludni, egy takaró alá, én a legszexibb fehérneműimben... hát őrület... egész éjjel hozzám se ért... ennyire undorító nőszemély lennék??? még ha fáradt is... egy simogatás, vagy birizgálás, vagy akármi... na, mindegy. mondjuk, nem vettem magamra, mert leszarom. inkább csak fura volt, nem történt még velem ilyen... hogy pasi mellettem ilyet kibírjon.
amúgy meg megint az történt, mint a Kossal, hogy első találkozás=LOVE, második találkozás=rájöttem, hogy seggfej. ennyi. hálistennek, hogy ilyenek történnek. nem ringatom magam sokáig semmiben. mondjuk, a stílusa, öltözködése még mindig nagyon bejön. de kicsit agresszívnek, türelmetlennek, erőszakosnak látom. meg bunkónak is. meg beképzeltnek. szóval nem kell. külsőre, bár nem egy Adonis, bejön. fura, de nagyon bejön. :)
Kos mondjuk hozzá képest sokkal jobb fej... csak az meg fárasztó. no, mindegy. pénteken vele megyek Godotba, dumaszínházba. előtte borozunk, utána meg lehet, hogy megfűzöm, menjünk át a Gödörbe a Sportszeletes bulira. ha már úgyis ott leszünk a közelben. édipók nagyon ám a fiú... és ő legalább nem nyavalygott, hogy nagy a hasam... pfff...
ja, persze Rendezvényszervezőnél alig tudtam aludni, mert egész éjjel nyöszörgött, meg dobálta magát az ágyban, én meg folyton az órát lestem. amikor aludtam, akkor viszont TG-vel álmotam, ráadásul ultraerotikusat... hmmm... nagyon fincsi volt. a részletekre nem emlékszem, de kb. olyan volt, hogy mindenhol megdugott, ahol voltunk éppen... remek. :) ja, és véletlenül nagyon sok homok, meg sivatag, meg pálmafa volt a körítés, meg tűzött ezerrel a nap. :) nem is értem... :)

tegnapi történés még az is, hogy az exférjemmel 1,5 órát beszélgettem az ebédszünetemben. visszahozta a cuccot, amit elvitt reggel, aztán beültünk dumálni a melóhelyem melletti kávézóba. tök jófej volt, hihetetlen jól eldumáltunk. annyit röhögtem, hogy még... kellemes volt.

reggel 7-re jön az értékbecslő holnap. dekirály. biztos jól fogok aludni megint... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése