hétfő, szeptember 15, 2008

vacogtam

egész nap. a rommá ázott cipőmben isteni volt ülni. ráadásul felül is elég lengén öltöztem, meg is áztam, szóval fasza.
fél7-re értem haza, semmi másra nem vágytam, csak forró levesre. jól össze is égettem vele a számat. remek...
amúgy, voltam egy cégnél, elég bíztató előjelek vannak arra, hogy lesz pénzem a műtétre... ez nagyon feldobott. olyannyira, hogy hazafelé vettem egy cipőt, igazán akciósan, mert ez már nem állapot, ami van.
bevásároltam a DM-ben, néhány saját magamat kényeztető dolgot is vettem. megérdemeltem már a rohadt életbe... :S persze olyan dolgokat is, amik a háztartásba feltétlenül szükségesek.
itthon felvettem egy vastag zoknit, pulcsit, macinacit és most kockulok. még ennék valamit, a levesen kívül, de nincs itthon semmi. rendelni meg nem akarok. nincs annyi felesleges pénzem.
viszont a hitellel kapcsolatos hírek elég bíztatóak... ez feldob. :) ha sikerül, talán némileg egyenesbe kerülök, olyannyira, hogy a hasam is eltűnik pikk-pakk!!! :)
ma nem volt kedvem melózni. úgyhogy nem is melóztam. majd holnap. vagy akkor se. leszarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése