vasárnap, szeptember 21, 2008

megünnepeltük

magunkat tegnap. a sok-sok meghívottból csak a kemény mag volt jelen, de nem is volt baj, jó ez így. :)
nekem sikerült nyomnom egy hard resetet. jól kezeltem, szerintem nem nagyon vették észre, de gallyra kikészültem, mint a medvebőr. voltak érdekes pillanatok, amikor azt se tudtam, merre vagyok arccal... ;)
fél 3-ra értem haza.
most meg várom Gyusziékat, hogy jöjjenek, mégiscsak áthozzák nekem azt az akváriumot... ami egyelőre a tárolóban fog pihenni. se időm, se pénzem, se energiám nincs, hogy foglalkozzak vele, ráadásul még helyem sincs, hogy hova rakjam... azt is ki kell találni... szóval majd...
a Kos éppen most jelentkezett megint, hogy érdeklődik stb. remek. nem tudok mit kezdeni vele...

4 megjegyzés:

  1. jelentem a bukott angyal visszatért, és okozott neked egy plusz piros pöttyöt az arab félsziget másik végében. :)
    csak tudnám, ki okozta az izrael-közelit, hm?
    :))

    VálaszTörlés
  2. milyen piros pötty??? miről beszélsz???
    elfogyott az összes pia, vagymi??? :D

    VálaszTörlés
  3. jajj te, hát van egy térkép kinn a jobb oldali sávban, ami jelzi, honnan olvasnak. mostmár én is okoztam egy külön pöttyöt. :)
    a pia meg ja, sajna elfogyott még a hétvégén, mostmár csak a kefét rághatom!

    :)

    VálaszTörlés
  4. jaaaaaaaaaaaaa!!!! úrjézus... ennyire nem lehetek szőke... :)
    szegénykém, pia nélkül... na, ha hazajössz végre, odaverünk egy keményet az életnek! ;)

    VálaszTörlés