vasárnap, szeptember 14, 2008

szinte

eseménytelenül telt el a hétvége. szinte...
próbáltam TG felé nyitni, de nem sikerült. biztos én voltam/vagyok a hibás. akkor ezennel ezt a "barátságot" is lehúzom a wc-n.
76-osét már lehúztam. illetve ő húzta le. vagy közös erővel. szinte mindegy is.
barátok??? barátság??? nem is tudom... nem is tudom kik még a barátaim, kikre számíthatok egyáltalán, vagy kit tekinthetek barátnak... furcsa ez az egész. de majd megoldom. majd feldolgozom.
most van más, amin gondolkodnom kell. az élet sokszor nagyon-nagyon furcsa dolgokat produkál. rémes ez az egész... de nem akarok beszélni róla. nem beszélhetek róla. senkinek... soha...
Hétfőinek az éjjel megfogalmaztam azt az sms-t, amivel, ha legközelebb jelentkezik, elküldöm a picsába. gyorsan be is írtam a telefonomba, hogy el ne felejtsem. elmentettem piszkozatként. már csak egy mozdulat lesz elküldeni.
Repülős meg egy hülye seggfej. mit képzel az is magáról??? ez mondjuk nem új sztori, csak most jött ki belőlem, hogy ideokádjam.
soha többé vízöntő!!! SOHA!!!!
tegnap este jól beszívtam egyébként és megnéztem a Ponyvaregényt. jó volt! :)
ma már nincs ilyen "bulizás", mert reggel 5:30-kor kelek, megyek körmöt csináltatni.
megnéztem az előbb ezredszer is az 50 első randi c. filmet. ezredszer is tetszett és édes volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése