szombat, szeptember 27, 2008

mocskosmód

készen vagyok. basszameg.
kicsit nehezemre esik az írás is.
én csak azt kértem tőle, hogy aludjunk együtt. de most azt sem lehet. :(
Kossal voltam a Godotban. kurvajól éreztem magam. ittunk ágyas meggyet, meg Vylyan fehér bort, meg Tiffán Portugeisert, vagymit, meg ettünk húsos tapast... és kurvajó volt minden.
aztán átbóklásztunk a Sandokan nevű helyre (Dalszínház-Ó u. sarok) ott is ittunk bort, meg long ireland ice teat... botrány. kurvára bebasztam. utóbbi helyen már a pultnál smároltunk. remek.
csak annyit kértem, hogy aludjon velem. semmi mást. de nem lehet, mert neki dolga van ma... pffff... szörnyű. pedig csak azt akartam, hogy szuszogjon a fülembe. hogy öleljen át. semmi mást. de haza kellett mennie. taxival hazahozott, aztán még felhívott, hogy épségben felértem-e. édipók.
kurvasokpénzt költött rám...
úrjézusss... na, mindegy.
ő megteheti...
alig látok, annyira részeg vagyok. kéne mennem aludni.
fárasztó, de jó volt vele... kelleme volt... talán ő is hasonlóképpen gondolja, és nem voltam túl égő vagy gáz a számára... na, majd kiderül...
TG gyere már haza, az istenedet teneked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
most megyek, alvadni. rámfér.
jóccakát.

1 megjegyzés:

  1. ittvagyok e!
    idehaza ér már minden, már csak meg kell szokjam, hogy itt MINDEN van, nemcsak a lóf@ütty.

    :)

    megyek amint bírok. :)

    VálaszTörlés